pc kuormittuu

Viestiketju Vapaata keskustelua -osiossa. Ketjun avasi pczippas 10.06.2006.

Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.
  1. pczippas

pczippas Guest

olisin o o onnellinen jos joku luo... .hehkilö avustais ku kone kuormittuu jo parist tor..
    alkaa mietityttää et onks koneessani joku kuuuussi piä häh? tää kaikki o hieman ulkoo mun jutuist mut ääni kortti meni jo pimeeks emu 0404. ööö. kai siel jossain o respect friends ooooooookei.

2.  
  3. Ylke

Ylke Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Joko oon liian väsynny tai sun artikulaatio on keskivertopoliitikon luokkaa.

4. pczippas

pczippas Guest

hee eip ,politiikost oon aika kaukaa haettu mut kiitos kohteliaisuudesta.mul tää kone kuormittuu aika pahast 750 ram , tai sitä kampa muistii 3.06 celeron prossu asrock emo plus 2 megan elisa liittymä mut.nii miten vois saada selville et onks konees jotain mörköi palomuuri o zone alarmin ttt..or..entti ventti hee, päivittyy kyllä.j a udp port setting ,hajautettu o hieman hukas what numbers mä laitan . so what! mut mut. one love. jos joku vois meses tai jossain jelppii , on nää käyttö liittymät hieman sotkusii vois tää systeemi helpommallakin toimii.

5. Camee

Camee Guest

Jospa tosiaankin joku voisi mesessä auttaa. Itse en ainakaan saa mitään selvää, kysytkö jotain, vai kirjoitatko kirjoittamisen ilosta.

6. LaLLi80

LaLLi80 Senior member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    116
    Periaatteessa tekis mieli auttaa, mutta kun ei ymmärrä täysin mikä ongelma on. Lauserakenteet ja sanavalinnat ovat aivan sekamelskaa. Ehkää tässä on vain kirjoitettu sitä mukaa kun ajatukset juoksee sen enempää pohtimatta tulosta.

Mitä nyt tähän mennessä olen luullut ymmärtäneeni omistat koneen 3.06 Celeron prussulla, 768 muistia, Asrockin emolla ja 2M Elisan liittymällä. Ja itse ongelmana oli koneen hidastuminen jo muutamaa torrenttia imuttaessa. Kysymys tais olla, että mistä vois johtua ja onko mahdollisesti örkkejä koneella.

Vaikuttaisi taas yhdeltä hjt keikalta joita en itse rupea neuvomaan kun en ole softaan perehtynyt enkä varsinkaan tulosten analysointiin.

7. teppoI

teppoI Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    4
    Pisteet:
    48
    Viimeksi muokattu: 11.06.2006
  8. kumiorava

kumiorava Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    on tainnu kirjottajalla olla veressä vähän miestä vahvempaa viestejä kirjottaessa :D

9. pkaksp

pkaksp Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    53
    Pisteet:
    128
    Jos pczippas kaipailee apuja, niin voisi tosiaan tuohon viestien sisältöön panostaa hieman enemmän. En vaadi täydellisyyttä kirjoituksiin, mutta jotain järkeä niissä pitää olla.

Lukkoon nämä tämmöiset joutaa.

Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.

Jaa tämä sivu