PayPal

Viestiketju DVD-R -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi Pete77 17.12.2003.

1. Pete77

Pete77 Guest

Mikä toi PayPal oikeen on? Onko se joku erikoinen tili? Oon huomannu että se on monessa ulkomaanmaksussa nopeuttava tekijä. Haluaisinkin ny tuon PayPallin että miten sen voi saada? Pitääkö mennä pankkiin neuvottelemaan vai kuinka tämä tapahtuu?

Tähän asti oon maksanut tilisiirtona ulkomaille mutta se on aika hidasta touhua näköjään...

2.  
  3. chopper

chopper Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Paypal on palvelu jolla voi netissä maksaa luottokortilla pelkäämättä että päätyisi vääriin käsiin vääriä tietoja. Kun maksat paypalilla. Tieto maksustasi lähtee visalle, kuin paljon, kelle ja miksi. Visa Sitten maksaa yritykselle/henkilölle sen verran ja kaikki on tyytyväisiä.

http://www.paypal.com/

4. Jarpo

Jarpo Guest

Seuraava puute mielestäni on paypalissa kuitenkin..

Jos kauppa ei lähetäkään kaikkia sovittuja tavaroita. Miten sitten valitetaan? Ei mitenkään. Vai ottaako Paypal valituksia vastaan?

Jos voi maksaa suoraan kortilla ilman paypalia, niin tuollaisissa tapauksissa aina voi tehdä valituksen Luottokunnalle että on huijattu.

5. Pete77

Pete77 Guest

No ehkä pitäydyn sitten kuitenki tuossa rahat tilille periaatteessa. Eikai sitä ny niin kiire saa olla ettei malta paria päivää enempää odottaa. Jep mutta kiitoksia vastauksista!

6. mikda

mikda Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Itse maksoi juuri PayPalin kautta Nierlelle, hyvin toimi, tosin 361 euron kauppa summa oli Payn kautta maksettuna yli 370 euroa, eli ottavat omansa välistä

7. stardust

stardust Regular member

Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    28
    Käytän PainPalia.. öh PayPalia ainoastaan, kun pitää maksaa GBP:llä tai USD:llä. Eurolandiassa on kuluton EU-pankkisiirto. Esim. Saksassa on todella harvalla PayPal. Onhan siinä PP:ssä joku "Buyer Protection", mutta taitaa vissiin koskea vain yhdysvaltalaisia?

Jaa tämä sivu