eli itselleni passelia läppäriä haen. itse olen vain ihan pihalla millainen olisi hyvä, vaihtoehtoja aivan liikaa. kone ei tule joutumaan järin raskaaseen käyttöön, lähinnä netin selailuun, musiikin kuunteluun, leffojen katsomiseen, tekstin ja kuvien käsittelyyn. akun toivoisin kestävän kohtuu hyvin. semmoinen käyttövarmuus toisi ehdotonta plussaa, esim kuukausittaiset huollot ei kauheasti hotsita. haluaisin pärjätä sillä koneella mahdollisimman kauan, mutta mulla ei ole hirveästi rahaa laittaa siihen. eli semmoinen hinta-laatu -suhteeltaan loistava peli, kiitos!
Noin vaatimattomaan käyttöön löytyy hyvin edullisia läppäreitä. Kannattaa bongaa lehdistä jonkin kaupan tarjouksia, kuten markantalo, onoff, verkkokauppa, mustapörssi jne jne... parhaimmillaan löytyy kevyttä edullista läppäriä ihan ~500e hintaan joka ainakin teoriassa pystyy pyörittämään vistaa (näin he lupaavat ) Mieti vielä mitä yksityiskohtia haluat läppäriltä. Wlan, bluetooth, kamera, sormenjälkitunnistin, keveys, tuumakoko... akun kesto on ikuinen kompastuskivi. Valmistaja lupaa mitä lupaa, lopulta se on aina kiinni kuinka konetta käytät.