Parhaat sarjat

Viestiketju Vapaata keskustelua -osiossa. Ketjun avasi Tikantie 26.06.2006.

1. Tikantie

Tikantie Guest

Laittakaa tähä parhaat sarjat joita katottte tai tiedätte siis ei mitää hurjia aikuisten juttuja mut sellasii et 12 vuotias voi kattoo myös.

2.  
  3. NUIJJA

NUIJJA Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
  4. Pesukone

Pesukone Guest

Nojaa, suhteellista tämäkin galluppi. Täytyykö sun vanhemmille sanoa mitä katselet? Itse seuraan näin kesälomalla Viva La Bamia, Jackassia, Pimp My Ridea ja Wildboysiä. Ihastuisit noihin jos katsoisit, mutta en uskalla laittaa tähän tarkkaa esitysaikaa :p

5. NUIJJA

NUIJJA Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Kyllä on aivan asiaa, jos 12v. keskustelee vanhempiensa kanssa vähän mitä tv-ohjelmia katsotaan.
    Ja tuokin mitä Tikantie@ 12 vuotias voi kattoo myös.
    Melkein saattoi arvatakin, jotta joku 12v. tulee kehumaan 12v.lle näitä minä katson enkä paljon vanhemilta kysele.

Jackass>> masokistit/ huumehorhot saaneet omat videot tv-sarjaksi asti, todella alatasoa.

6. Tikantie

Tikantie Guest

Mä saan katsoo kaikkii hyvii esim. Lostii mut silloki piti 2 viikkoo tapella asiasta. Joudun kysyy kaikkee mut kyl saan katsoo 15+ elokuvii ilma lupaa mut en 18+ niissä on aikuisten juttui HYI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

7. Pesukone

Pesukone Guest

Oon 15, en 12. Ja Nuijja oot varmaan sen verran vanha, että kattelet asioita tuolta kantilta, joten en ala väitteleen.

Edit: On se nyt kivaa kattoo niitä masokisteja ja huumehorhoja, kun ne tekee kaikkea tyhmää ja hassua, mitä itse ei viitsisi tehdä

Moderaattorin viimeksi muokkaama: 27.06.2006
  8. Sebu92

Sebu92 Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Simpsonit! Aika outoa, että 12-vuotias poika sanoo että: 18+ niissä on aikuisten juttui HYI!. Jos hän siis viittaa ihmisten anatomiaan. Mutta kammottavia kauhuleffoja en itse katsele, ne ovat syvältä. Mutta jotkut kauhuleffat ovat hyviä, kuten cube.

9. teppoI

teppoI Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    4
    Pisteet:
    48
    Itse en kattele O.C:ta, mutta O.C voisi olla 12-vuotiaalle ihan OK. Tosin harvat jaksot joita olen katsonut on sellaista pissis/teiniX-p*skaa että huhhuijaa. Eli O.C pienellä varauksella.

CSI, Simpsonit,Everwood ja joku Summeri. Nuo nyt tuli mieleen.

CSI New York on mielestäni on ihan ok. Harvemmin siinä näkee mitään "raakaa"/otoksia kun luoti repii lihaksia yms.

Itsekkin olen 15 ja olen samoilla linjoilla Nuijjan kanssa. :)

10. Pesukone

Pesukone Guest

Nojaa teppoI, toivottavasti säännöissä ei kielletä toisten mollaamista, mutta pieniä tiukkapipoja saatte olla, varsinkin jos teppoI oot 15 ja oot noilla jäljillä. Meinaan en tunne ketään, joka 12 vuotiaana noin kyselee, että mitä saa kattoa. Eihän oikeen 12 v kakarat voi kattoo mitään Viva La Bamia tai Jackassia, koska ne tulee niin myöhään. Siis vanhemmat varmaan pistäisi sen ikäiset nuQ ennen kun mikään noista alkaa. Sitäpaitti, tää on mun oma näkemys omien kokemusten kautta, ei muhun vaikuttanut mitenkään mitkään ohjelmat, tosin en viitsinyt kattoo mitään k-18 ohjelmia, koska oikeesti pelkäsin niitä.

11. Tikantie

Tikantie Guest

Kuule pesukone saan valvoo nii myöhää ku haluun mut jossai vaihees tulee mul piste ku on pakko nukkuu ja katon CSI new yorkkia iha ok ja O.C kin on tosi hyvä mun mielest mut on eri makuja mua ei kiinnosta mitkää Jackkasit vai mikä se nyt oli iha sama mua kiinnostaa vaa kaikki kiva esim. Lost.

12. agent_999

agent_999 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    O.C, Simpsonit, Pimp My Ride nuo olis ihan katottavia 12 vuotiaalle.

13. Tikantie

Tikantie Guest

Katon noitakii paitsi joskus en Simpsoneita tai Pimp My Ridea

14. Iisalmi

Iisalmi Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    12-vuotiaalle sopivia sarjoja on mun mielestä melkein kaikki samat kuin aikuisillekkin(ei kumminkaan mitään missä on "aikuisten juttuja"), riippuen 12-vuotiaan kypsyydestä käsitellä asioita.

15. Tikantie

Tikantie Guest

Kyllä must ne on kauheita ne aikuisten jutut mut ymmärrän nimittäi ei niissä oo mitää pahaa jos pussaa ku itekii kasvan koko ajan isommaksi ja joskus tulee se aika vaikka tuntuu aika hirveelt.

16. Werewolf_

Werewolf_ Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    näyttää siltä että keskustelu liukumassa sivuraiteille, jotenka pistetäämpäs ketjuun liittyvää :)
    12 vuotiaalle mielestäni sopivia sarjoja melkeenpä kaikki aikaväliltä 7-21 :) mutta niitä sarjoja, no vaikkapa nyt Bernie Mac Show, Simpsonit, Dragonball Z (mitä katsoin tänään 27.7.06 ensimmäisen kerran :p ) ja vaikkapa Paristo. Tosin, kaikki parhaat sarjat alkavatkin sitten vähän liian myöhään 12 vuotiaalle :)

17. Regel

Regel Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Lostin jälkeen tulee nelosella 4400.
    Sitten suosittelen sinulle Stargate SG1:stä, mutta eipä taida tällä hetkellä tulla Suomen tv:stä.
    Buffy tulee perjantai-iltaisin. Huippu.
    Dragonball Z tulee arkipäivisin 16.00.
    The X-Files (Salaiset kansiot) ma ja ti iltaisin.
    Las Vegas.
    Ja sitten vielä Late Night with Conan.

Edit: Sitten vielä Angel, Euronews, ja Bernie Mac Show
    + Simpsonit

Ja sitten subilta tulee 12.00-02.30 kaikenlaista, jos kiinnostaa, itse olen kylläkin jo nuQQumassa

Viimeksi muokattu: 27.06.2006
  18. Sebu92

Sebu92 Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    En kyllä ymmärrä, että miksi joku ohjelma tulee "liian myöhään" 12-vuotiaalle? itse olen 13 ja voin tietenkin valvoa yhteen, jolloin ei enää mitään hänelle hyvää sarjaa tule. Ja hän on vain vuoden minua nuorempi. Tosin vaikuttaa aika paljon yli vuoden minua nuoremmalta. :D Kai se on sitten yksilöllistä.

Jaa tämä sivu