Parasta musiikkia vuosien varrelta!

Viestiketju Yleistä keskustelua digitaalisesta musiikista -osiossa. Ketjun avasi kuqu 09.07.2003.

1. kuqu

kuqu Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Olisin kysellyt teidän muiden foorumin tallaajien mielipidettä siitä, että olisiko tarvetta yleiselle keskustelulle parhaista kotimaisista/ulkomaalaisista biiseistä vuosien varrella?!!

Varmaan sinullakin on ne omat suosikki artistit+biisit, mikset kertoisi niitä myös meille! Tai oletko kuullut joskus esim. radiossa jonkun kivan biisin jonka voisit ehkä tässä hyräillä, mutta nimi/esiintyjä ei tule sinulla mieleen!

Nyt olisi mielestäni aika keskustelulle asiasta! Jokainen voisi kertoa omat suosikkinsa. Mielellään jaoteltuina eri tyylilajeihin, että jokainen löytäisi omansa!

Tuntuisiko siltä että asialle olisi kannatusta! Jos ei kannatusta löydy ainaskin tusinan vertaa - unohdetaan sitten koko juttu!!

Ite ainaskin olen monesti törmännyt siihen, etten muista biisien nimiä taikka suuresta tarjonnasta johtuen ne helmet ei tule tarpeeksi hyvin esille tms.

Itse olisin valmiina! Muistakaa sitten, että sääntöjen puitteissa, ei mitään linkityksiä vain asiallista keskustelua musiikista - hyvästä sellaisesta sinun mielestäsi! :)

2.  
  3. wipe2000

wipe2000 Senior member

Kiitokset:
    5
    Pisteet:
    118
    Tuon tapaisia palstoja vaan on jo niin paljon ennestään - esim. "http://keskustelu.suomi24.fi/show.cgi?category=124". Mutta ei minulla sinänsä mitään ko. keskustelua vastaan ole, jos vaan ylläpito haluaa sellaiselle oman tilan antaa.

4. kuqu

kuqu Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Jep, näin on. Ei tällainen keskustelu toimi täällä! Threadi jäädytetty (näin helteillä)!!

Jaa tämä sivu