Paras virustorjuntaohjelma?

Viestiketju Ajuri- ja softaongelmat -osiossa. Ketjun avasi prik 11.07.2006.

1. prik

prik Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mikä olisi hyvä viruksentorjuntaohjelma? Vaikkei se olisikaan paras, voit silti sanoa sen nimen.

AntiVir ei (vissiinkään?) löydä kaikkia viruksia ja avast hidastaa konetta liikaa.

2.  
  3. teppoI

teppoI Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    4
    Pisteet:
    48
    Mkään ei löydä kaikkia viruksia. Mutta Avast on itsellän eikä mielestäni mitenkään hidasta, kun karsii noita moduuleja hieman.

4. V-kos

V-kos Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Tätäkin on kysytty aika useasti. IMHO Nod32 ja Kaspersky ovat parhaita.

5. al1714

al1714 Guest

Olen käyttänyt Panda Platinumia ja olen tyytyväinen
    Jos pelkkää virustorjuntaohjelmaa tarvitset niin tässä olisi hyvä vaihtoehto.

Tuoteperhe laajenee uudella Panda Antivirus 2007 – ohjelmistolla. Beta-versio on julkistettu.

Tuotteen englanninkieliseen Beta-versioon voi tutustua osoitteessa: http://www.pandasoftware.com/promotions/betatesters_mp4/.

Kaikki tuotetta kokeilleet osallistuvat 15 kpl MP4 –soittimen arvontaan. Tuotejulkistuksen jälkeen Beta-testaajille tarjotaan tuotetta erikoishintaan.

Beta-versio on englanninkielinen. Lopullinen tuote tulee markkinoille yli 20 kieliversiona: espanja, englanti, ranska, saksa, ruotsi, portugali, hollanti, kreikka, Italia, brasilia, portugali, baski, bulgaria, tsekki, suomi, unkari, puola, venäjä, slovakia, slovenia, kiina (2 murretta), japani, korea, tanska ja turkki.

Moderaattorin viimeksi muokkaama: 12.07.2006
  6. Bomcola

Bomcola Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Itse olen käyttäny F-Secure Internet Security 06 ja hyväksi todennut.

7. turska

turska Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Nämä on näitä joku tykkää äidistä ja toinen taas tyttärestä-mielipiteitä.Jokaisella on varmaankin omat suosikkinsa,itse luotan Symantec Client Security 3.1:een omassa koneessa (kun kerran firma siihen tarjoaa mahdollisuuden).Taitaa loppujen lopuksi paras tai ainakin yksi parhaimmista virustorjunnoista olla kuitenkin näytön ja tuolin selkänojan välissä kun hieman miettii missä surffailee.

8. Degra

Degra Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kaspersky Antivirus Personal Pro on ainakin meikäläisen käytössä ollut erittäin hyvä.

9. wckdspdr

wckdspdr Guest

AntiVir on mielestäni todella hyvä vaihtoehto. Itse en ainakaan ole löytäny siitä mitään valitettavaa.

10. janne59

janne59 Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Avast! Eikä hidasta konetta lainkaan.

Jaa tämä sivu