Mitkäs nettiräiskintäpelit saa kannatusta täällä? Ensimmäinen online räiskintä itselle olisi joskus call of duty:n ensimmäinen osa jota tuli tahkottua muutamat illat/yöt. Nyt pelannut hieman BF2 joka vaikuttaa vallan mainiolta nettipeliltä tehottomalle koneelle(hd3450),pelattavuus on aika kohillaan ja pyörii kuin unelma medium graffoilla. Minkäslaisia nuo uudet call of duty:n onlineräiskinnät ovat.Kannattaako ostaa nettipelin takia?
Call of Duty 4: Modern Warfare on ehkäpä yksi parhaista nettiräiskinnöistä. CoD5 ei ole yhtä hyvä, ainakaan omasta mielestäni. Valven räiskinnät ovat erittäin laadukkaita myös. (CS, CS:S, DOD:S, TF2, L4D jne.]
Kaikki yksinpelit on plääh, ja ne pitääkin ostaa sen nettipelin takia. 1. Osta semmonen peli mikä on kavereilla, niit tulee ziljoona kertaa kuvempaa. 2. Hanki skype, ja puhu kavereiden kaa siellä nii tulee toiset ziljoonakertaa kivempaa. Ja asiaan: Iste suosittelen Call Of Duty kakkosta. Siellä riittää pelaajia ja graffat sun koneelle ok. Sen saat tilattua amazonista noin 7 eurolla. Jos rahtua on nii CoD4 on hyvä hankinta.
CoD 4 on kyllä tosi hyvä, vielä kun saat kaverit ostaan sen ja ventissä puhutte samalla kun pelaatte ni on kyllä aika nice. Itellä pyörii x1950Pro:lla CoD 4 aivan mahtavasti, koska kyseissä pelissä on loistava koodi eli se on kevyt grafiikkoihin nähden.
Warrock on perseestä ja ilmainen,mutta tulipahan testattua.Meni hermot siihen ku porukka ilmestyy ihan tyhjästä esim. selän taakse ja katoavat jonnekkin,sit naps henki pois iteltä. Varmaan joitain perkeleen koodeja koko peli täynnä...ei hyvä.
toi on ihan totta!!!Itelläkin oli se muttta meni hermo kun se on ihan täynnä hackkereita ja niitä ei kickata koskaan.Ja sit siellä on ihan sairaasti bugeja kun kuolet niin voi lentää ovesta puoliks läpi DD eli en suosittele
CoD 5 tai aikaisempi version Cod 2. Kummatkin mukiin meneviä. Ainakaan vielä ei ole CoD 5 osalta hackereitä näkynyt, mutta eiköhän niitäkin homoja kohta ilmesty :'(
ontopic: Itse tykkäsin CoD4:sesta, kun sitä testasin joskus. Ja tykkäsin myös Battlefield 2142:sestakin. awesome games.
Itse tykkään pelata valven pelejä. Left 4 Dead, CS ja CS:S ja olen myös pelannut CoD 4:ää joka on myös hyvä peli. älä ihmeessä ota mitään skypeä vaan ventrilo tai teamspeak. Itse käytän venttiä koska se on helppo ja kätevä.
Halo 3&2&1. Koko Battlefield-sarja, CSS, CS 1.6. Kukaan ei puhunut PC:n peleistä, vaan koneen tehoista.
Sössö (CSS) on sellainen peli jossa oma taito merkitsee enemmänkin, vaikka hyvä joukkue on myös hyvä asia... Team Fortress 2 on aivan mahtava peli. 9 erilaista hahmoluokkaa, joten on varaa valita omalle pelityylille sopiva luokka. Esim Heavy on niille, jotka tykkäävät minigunin soitosta, Demoman niille jotka haluavat räjäyttää viholliset palasiksi ja Pyro niille, jotka haluavat polttaa vihollisesna kuoliaaksi. Myös monta erilaista "pelimodia" ovat hyvä lisä. Joissakin kentissä on Lipunryöstöä, Pommilastin saattaminen maaliin asti tai vaikkapa alueiden puolustaminen/valtaaminen. Kokeilun arvoinen, ehdottomasti. EDIT: Hahmot ja kentät ovat sarjakuvamaisia, ja grafiikat ovat edistyneempiä kuin esimerkiksi CSS:ssä, DoD:ssa yms.
Niin , source peleistä mikään muu kuin L4D on parempi graffainen kuin TF2 . Lisäksi jos on joku source moottorinen peli saa ladattua huiman määrän modeja ( itse suosittelisin ZPS ) Mutta L4D on parempi kuin TF2 vaikkei olekkaan perinteinen nettiräiskintä vaan pelataan läpi tarinan kavereitten ta bottien kanssa . ( max pelaajat 4 )
Tosin jos et omista luokkaa E8XXX/Q9XXX/AMD 3.0--> niin Sourcen pelimoottori on vähän vajaa, koska esim. TF2 ei pysty käyttämään kahta ydintä, jolloin 2.5Ghz tai tehokkaampi prossu on mielestäni erittäin suositeltavaa. Mutta kyllähän tälläkin kokoonpanolla CS:S kaikki tapis 30-60 fps tasasesti ja saisin tuplatkin, kunhan saisin PCI-E 2.0 emon.