Ehdottomasti Operation Flashpointiin tehty FDF-mod(Finnish Defence Force-mod)ja coop-operaatiot. "Aitoja" SA-vehkeitä ja muuta mukavaa.
BF1942 (Original, Desert Combat, Vietnam, Forgotten Hope). Mitä itse odotan mielenkiinnolla on tämä Söldner, sikäli kun tekijöiden oma hypetys pitää, niin voi olla ihan jees(?). http://soldner.jowood.com/
Toinen ääni Battlefield 1942 sarjalle. Muuta en pelaakaan enää. Pelaajiakin riittää yleisillä servoillakin mihin aikaan vain.
huh huh...näitäkin FPS pelejä on monentyyppisiä joten menee makuasiaksi. Jos tykkää hitaasta toiminnasta niin Call of Duty tai Battlefield+modit(riippuu serveristä ja sen pelaaja tasosta) Hieman nopeampaa toimintaa Counter Strike ja Soldier of Fortune 2 (myöskin riippuu serveristä ja sen pelaaja tasosta) Itse olen huomannut että hitaampiin fps pelihin tuppaa tylsistymään nopeammin kuin nopeampaan ja suoraviivasempaan toimintaan perustuviin peleihin. Ja kyllähän noita muitakin pelejä löytyy kaupan hyllyistä kuin nuo mainitsemani (noita on tullu pelattua) Tuskin löydät parasta itsellesi sopivaa peliä forumeista kysymällä...paras tapa on ostaa peli mahdollisimman uutena kun muutkin pelaajat ovat samassa lähtöpisteessä...ei tule turhautumista kun menet pelaamaan peliä joka on ollut vuosia myynnissä ja tuntuu että ei millään serverillä pärjää. itse valkkaamalla se paras löytyy
call of duty tai mohaa...ne on ne parhaat mun mielestä. kokeilin joskus return to castle wolfensteinia ja enemy territorya, mutta ovat hiukan pettymyksiä. en myöskään innostunut cs:n pelaamisesta
vanha,ei kaunis mutta he****in pelattava,RED FACTION,microfaction ja rfu kenttäpaketit>(levels4you.com) ovat rautaa.
-america's army 1.9&2.0.0 -delta force:black hawk down -counter strike & counter strike:condition zero -battle field: vietnam & battle field 1942 -return to castle wolfenstein -flash point -call of duty -enemy terrory -red faction -unreal tournament 2003 & 2004 -rainbow six -day of defeat -starwars: jedi knight2-jedi outcast classic -starwars: jedi academy -stargraft(strategia) -worms world party -rise of nations(strategia) -True Crime: Streets of L.A. -gta:vice city-multi theft auto epä virallinen nettipeli versio.löytää googlesta kun haet vc mta. vaatii vice city pelin toimiakseen. Paras nettipeli -aliens vs. predadors -farcry -hidden and dangerous 2 -deus ex ja deus ex:invisible war -halo 1.0 -ghost recon -kaikki medal of honorit -splinter cell & splinter cellandora tomorrow -secret weapons over normandy -vietcong & vietcong first alpha -armed and dangerous siinä pari hyvää (netti)peliä ps.en oo varma onko kaikki kirjotettu oikein =)
Call of duty, paremmat grafiikat Day of defeat, mielestäni paras käyttöliittymä ja parhaiten hoidetut hitboxit ja muutenkin clienttien keskustelu serverin kautta ehdottomasti parasta.
Mäkin oon kuullu muuten tosta americas armysta.. Se on joku USA:n armeijaan liittyvä peli tai jotain... Siis et.. joo kyl te ymmärsitte. Mut mistä sen saa?