Mulla on omituinen ongelma. Olen yleensä käyttänyt noita tanskalaisia servereitä (DK) mutta jostain syystä ne ovat yksitellen tippuneet mun serveri listalta. Suomalainen serveri ei suostu ottamaan yhteytta(onkohan sitä oikeesti olemassa?). Eli sellasta nopeaa ja kaikin puolin hyvää serveriä tarvittas.. Kuka tietää hyvän ja nopean serverin eDonkeylle niin saa tähän heittää vastausta..
periaatteessa kaikki serverit pitäis olla yhteydessä toisiin, mutta kyllä niissä on eroja. serverit tulee ja menee, itse olen viime aikoina käyttänyt mcp_matrixia, mutta sekin on ollut kadoksissa muutaman päivän. jossain välissä oli jollakin suomalainenkin serveri pydessä. aasialaisia tai saksalaisia en tykkää käyttää, kun saksa-servot on täynnä dubattuja leffoja.
kokeile joskus, kun sattuu kone olemaan päällä serveriä 10.200.11.70. en tiedä nopeudesta, mutta käytössä on windows xp, 512 kb ram 60gb muistia ja wlan yhteys.
Tosta 10.200,11,70 serveristä vielä sen verran, että tänään klo17.15 se näytti ping 161 ja ranking 2099839, eli toiseksi parhaat koko serveri listassa. Omat imurointi ovat monasti omalla serverillä ja hyvin toimii. Kokeikaa.