no tossa otsikossahan se on eli mikä on paras peli mitä ootte koskaan pelannu mun kyl täytyy myöntää et mun mielest paras peli mitä oon pelannu on mohaa tai joku muu sotapeli
Paras Seikkailu: Grim Fandango tai Gothic 2 Sotapeli : Call Of Duty Moninpeli: Counter Strike tai Battlefield 1942 Ajopeli : Gran Tourismo 2 PS2 Muita : Grand Theft Auto 3/Vice City Ainoa asia minkä takia on tullut harkittua PS2 ostoa on juuri nuo Gran Tourismo pelit, kaikki muut hyvät löytyy PC:ltä paljon parempana...
voi en viihti sanoo mikä ko mä oisin saanu joulu lahjaks ton call of dutyn äidiltä mut se ei sit löytäny sitä kaupasta et arvatkaa vaan et pänniikö mua
Pitäkää te vaan noi hienot pelinne paras on kuitenkin Mario 3 tai 2 ei pysty kyl noiden kahden väliltä päättämään.
Onhan noita vaihtoehtoja... [bold]GTA 3 & Vice City, Hitman 2, BF 1942, Freelancer[/bold] ainakin näistä viime aikaisista. Sitten pari "yllättävää": [bold]JoWoodin "Robin Hood", Hill Street Blues, Midtown Madness 2 ja Championship Manager 2[/bold]. Ja muutama vanhempi: [bold]Larry 1, The Manager ja Police Quest 1[/bold].
Rainbow Six 3: Raven Shield. Ihan tykki peli -kestää useamman läpipeluun ja nettipelinä ylivoimainen.
Muutamia... Need for speed - Underground GTA3 GTA3 - Vive City Max Payne Max Payne 2 Heroes of Might and Magic:t
Oot heappi näköjään mun ikäpolvea. PC;lle kun joskus junnuna tuli noita Sierran pelejä taottua apaut tuhat yötä putkeen. Kings Quest ja Space Quest sarjat kanssa. VGA resolla ja 256 värilläkin sai silloin fiilistä ;-)
Minun mielestä Deus Ex on yksi parhaimmista peleistä mitä olen pelannut. myös Raven shield on hyvä. Commodore 64:n aikaan parhaita pelejä minun mielestä olivat Impossible Mission 2, krakout ja Boulder Dash sarja.
Ehkä vähän klisee; Counter-strike Ja tietenkin FF:stä parhaat palat, mm VII, IV ja VI, vanhemmmista en muista mitä oli missäkin