Mikä on teidän mielestä paras Internetin Download Manager? Itselläni on maksullinen ohjelma nimeltä Internet Download Manager. Olisikohan mitään sellaista, jolla pystyisi lataamaan Rapidsharesta tiedostoja ilman odotusta ja täydellä kaistalla?
en luota tollasiin yleensä täynä mainos ohjelmia ja jos haluaa täys version saa mksaa itsensä kipeäksi siitä että ohjelma on mainokseton
Itse olen käyttänyt Tuliketun Down 'em all-laajennusta, jonkinmoinen manageri sekin on ja ihan riittävän hyvin on käytössäni toiminut. Vähän epäilen, että noilta RapidSharen tyyppisiltä sivuilta on blokattu kaikki lataussoftat, koska ne elää juurikin niiden nopeiden ja hetikäynnistyvien latausoikeuksien myynnillä. Taitavat vaan antaa tuommoisen käyttäjille lähinnä jonkun leech.htm - sivun tiedoston sijaan.
Itse olen tyytyväinen käyttämääni FDM (Free Download Manager) ohjelmaan ja sitten päälle vielä tuliketun FlashGot plugini ja kaikki on reilassa Proxyjen avulla kikkailemalla ainakin ennen sai ohitettua tuon latausten välisen odotyksen. Aina minulle ainakin on tullut täydellä kaistalla RS:stä :/
DownThemAllilla mennään, Rapidshare on kyllä aika paska paikka, saisivat ihmisetkäyttää vaikka Mooload.comia mieluummin :|