Käytän langatonta näppistä ja hiirtä (taitaa olla fujizu siemens). Haluaisin käyttää hiitä ja näppistä noin 3-4m etäisyydellä tietokoneesta, nykyisin minulla on tietokoneen päällä "hiiribaari" eli se latausyksikkö, enkä halua sitä pöydälle viemään tilaa. En tarvitse hiirtä pelien pelailemiseen. Hiiri ja näppis toimii tosi huonosti, eli ei toimi enää tuolta 3m:n päästä, eikä muuten kahdenkaan. Sitten vielä hiiren akut saisivat olla pitempikestoisia, eli kestäisivät ainakin 8tuntia yhtämittaista käyttöä. Suositelkaa minulle PARAS valinta jos ostan uuden näppiksen ja hiiren, jotta voin vaihtaa musiikkia sohvalla löhöillessäni hiiren avulla, sekä surfata netissä.
oma ehdotukseni olisi tässä http://www2.gnt.fi/scripts/DBMNet.d...DI=967418-0100&V=3&ID=5055154&HINTA=81&LANG=0 ei toikaan nyt [bold]PARAS[/bold] ole, mutta kyllä tollanen minulle pelkkään nettikäyttöön kelpaisi kun hintakaan ei ole iso vai onko hinta sopiva? onhan niitä kalliimpiakin ja varmasti parempiakin, mutta miksi maksaa älyttömiä hintoja jos tuommonenkin riittää...
No nyt ei sattunut silmääni, mikä on kantomatka? Ja tarvitseeko yhdistelmä näppäimistön tai hiiren ja vastaan ottimen välistä näköyhteyttä? Nämä asiat olisivat tärkeitä. Hinta ok.