Mikä on paras fps peli mitä olette ikinä pelannut? Omasta mielestäni yksi parhaimmista on team fortress 2
DoDS, CoD2, Doomit, Quaket ja Killing Floor/L4D. Tokihan näitä on hyviä. Tässä kohta voisi kokeilla jotain uusia ja hyviä pelejä. Olen juuttunut nuihin vanhoihin peleihin. Vanhat rulaa ja uudet ollut vähän niin ja näin, hyviä ei ole tullut moneen vuoteen.
SWAT 4 on aika hyvä nettipelinä ja Max Payne:t (vaikkei olekaan FPS peli mutta silti aivan mukavaa räiskintää hyvällä juonella)
Itse sain Doom3 vajaa viikko sitten ja pelasin juuri läpi ja oli kyllä hyvä. On ollut nykypäivänä vaikea saada käsiin tuota peliä koska ei kaupoissa enää myydä, ainoa miten sen voi saada on ostaa käytettynä. Ja pidän myös paljon siitä että pelin läpäistyäkin netistä löytyy valtava määrä ladattavia ja kohtuu laadukkaita kenttiä. Eipä ole varmaan muut fps pelit noin hyvin viihdyttänyt tai muuten ollut mieleen jäävä.
Hmmm,,,katsotaans.Battlefield 1942 + modit,Frontlines fuel of war,Crysis,Call of Duty world at war,Call of Duty 2,Brothers in Arms hell´s highway,Battlefield 2 (Forgotten Hope 2 modi).Tossa joitain,vaikea valita parasta.
Counter-Strike Sourcea tykitetty 4 vuotta, nyt on kuumempana nimenä Left 4 Dead ja Team Fortress 2. Myös Call of duty 4 pääsee listalleni.
Nyt on kyllä FoxT:llä mennyt pelit sekaisin... Itse en keksi yhtään hyvää asiaa Frontlinesistä enkä juuri Crysiksestakaan(paitsi surkeasti hyödennetty grafiikka). L4D, CSS, Halo 3, Battlefield: Bad Company taas ovat pelkkää parhautta.