Olen nyt lueskellut noita threadeja erilaisista DVD soittimista, mutta en ole vielä saanut selvyyttä mikä niistä olisi paras... hintaa laitteelle saa olla noin 100 euroa, voi mennä vähän ylikin. SOittimen siis pitäisi tukea XVID ja DIVX ja mahdollisimman monta muutakin eri tyyppistä tiedodstoa. Irtotekstit ovat myös ehdottomat(mieluiten tässäkin .sub .srt yms) Loistavaa olisi jos soittimesta löytyisivät myös HDMI liitäntä... EI ole pakollinen, mutta todella tarpeellinen tulevaisuutta ajatellen. Antakaas vähän osviittaa mikä tässä pitäisi ostaa! edit: Tälläiset nyt ainakin löysin, mutta LG:Stä ei kenelläkään ole oikein tietoja ja 003 taitaa olla huonompi kun pikkuserkkunsa 002? LG DV-9900H ProCaster DVD-003 Samsung DVD-HD850
Itselläni on semmonen soitin kun Philips DVP5140 johon olen kyllä ollut tyytyväinen,on soittanut jokaisen elokuvan jonka olen yrittänyt sillä kattoa.myös .sub ja .srt tekstitykset toimivat loistavasti jos ne on nimetty samallatavalla kun elokuva itse.eli Leffa.avi ja leffa.srt/.sub soitin soittaa sekä divx että xvid tiedostot ilman nykimistä.ainakin kaikki n.30 divx elokuvaa jotka olen katsonut. Netanttilasta löytyy kyseinen soitin 99.90€.
http://www.consumer.philips.com/con...&proxybuster=ODWTC3EGLNO5TJ0RMRCSHQNHKFSESI5P philips dvp5960, hdmi, usb... 99,90 € netanttila / kodin1 speksit kertokoon puolestaan, toimii...