Olin tossa uusimassa pandaani 08:siin mutta maksuvaiheessa siä ehdotettiin vai kortilla maksua. Koska tuo on tohon mennyt? ainakin kun 07 viä uusin ni silloin sain netin kautte sen maksaa ja ladattua mutta nyt ei enää ja kun ei mitää visaa ole niin ei sitte varmaan osteta uutta pandaa. Eli kumpi kannattaa norton 360 vai f-secure 08? f-secure voitti mb:n testin mutta se on niitten testejä...
Testaa ensin ku ostat itsellä norton joka on parantunut huomattavasti edellisistä versioista. Toimituskin oli erittäin nopeata sololla pystyi maksamaan ja jopa samana päivänä oli tullu aktivointi koodi
Millä sen 07 -version netissä maksoit jos ei ole luottokorttia? Mutta tosiaan, onhan noita ilmaisiakin olemassa
Niin mulle tuli ne tilinumerot sun muut ja pystyin heti maksaan netin kautte sen nettipankin kautte. Sitte ku olin maksanu niin sain sen ladattua ja asennettua koneelle. Nortonista sen verran on kokemusta että oli toi 05 tai 06 käytös. Ihan hyvä oli ainaki silloin. Noi monet ja monet koneen uudelleenkäynnistämiset siinä vähä ärsytti mutta muuten ihan hyvä. Ja sama homma kuulemma on tossa uudessaki. F-securesta ei oo kyllä mitää tietoo.
No joo, mutta etkö katsonut mitä "mää" ja "yamaneko" kirjoitettiin. onko yhtään ilmaista ohjelmaa olemassa?
Niin no kyllähän noita ilmasia varmaan on kaikenmoisia mutta ei oo kyllä niistä mitää kokemusta eikä mitää tietoo. Pitää varmaan alkaa tutkii niitä tarkemmin jos kerran täällä kannatetaan niitä.
Toisessa koneessa on nortoni käytössä, ja on kyllä niin turha ja raskas eikä se mitään ole ikinä löytänyt vaan online scannereil on pitänyt putsata. Tässä koneessa on avg + sunbeltti palomuurina joka on todella kevyt yhdistelmä. Konetta scannaan f-securen sekä bit-defenderin online scannerilla.
Onko se sitte et ku mulla on melkein aina ollu toi Panda ja Ad-awaree viikottain tarkastan ni että toi avast hoitaa saman ku panda? Ei oo tosiaan noista ilamasista mitää tietoo ku on aina tullu ostettua vuoden lisenssit. Mut jos noi kerran hoitaa saman asian ni kai se toi avastiki menee.