1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Panasonic Dvd s31 dvd-soitin

Viestiketju DVD-soittimet -osiossa. Ketjun avasi Juce83 25.11.2003.

  1. Juce83

    Juce83 Member

    Liittynyt:
    25.11.2003
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Onko kenelläkään kokemusta kyseisestä laitteesta? plussa ja miinuksia. Ajattelin hankkia kyseisen laitteen Netanttilasta 149€ mutta haluaisin tietää muiden kokemuksia sitä ennen.
     
  2.  
  3. deebo_8

    deebo_8 Member

    Liittynyt:
    19.11.2003
    Viestejä:
    8
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Jep, itekkin oon kyselly tietoa eräästä laitteesta tässä taannoin, kun olin kuullu että näiltä sivuilta vois tietoa tyypeiltä löytyä, mutta näyttää jengin tietämys loppua siihen kun simppelejä kysellään. TOKI voi olla niinkin, että yksinkertaisesti ei vaan kokemuksia kyseisestä laitteesta oo ollu, en vaan tienny sen olevan niin harvinainen. heh.
    Päädyin sitten itsekkin tohon Panasonicin dvd s31:een.
     
  4. Juce83

    Juce83 Member

    Liittynyt:
    25.11.2003
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ehkäpä niitä kokemuksia ei sitten ole tai sitten ei jakseta heittää infoa. Jokos ehdit kyseisen laitteen jo hommata? =) vielä oon venyttäny ostoa, vaikka kohta sitä joutuu ravata kauppaan ja hakea se.
     
  5. Portsu73

    Portsu73 Guest

  6. deebo_8

    deebo_8 Member

    Liittynyt:
    19.11.2003
    Viestejä:
    8
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Joo, Panasonic on tulossa testiin, saa kattoo millanen on. Ja tuolta dvdrhelp:stä oon myös noita arvosteluja katellu, mutta siinähän on myös se sama juttu, että on laitteiita joista ihmisillä ei oo niin paljoo kokemusta ja joistain taas on, niin palaute on joskus vähän niin ja näin.
     
  7. jp.69

    jp.69 Guest

    Hifi-lehdessä oli testi ja arvioitiin Pioneerin kanssa parhaimmaksi,hinta/laatu suhde näyttää olevan enemmän kuin kohdallaan eikä ulkonäkökään töki(makuasia).Toistaa Jpeg kuvat(ei mustavalkokuvia)Toistaa hyvin mp3 ja jouheva käyttää muutenkin ,ajattelin itse ostaa jahka saa perseen ylös penkistä ja suuntais kaupunkiin.Näkyy nyt hinta olevan 139 € plussa kortilla!!!
     
  8. Juce83

    Juce83 Member

    Liittynyt:
    25.11.2003
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kiitti infoista, olen kanssa tullut siihen tulokseen että tuon ostan kuhan nuo veronpalautuksetkin tulevat.muijaltakin jopa suostumus ostoon :D. Kertoilen kommentteja itsekkin sitte kuhan laitteen käsiini saan.
     
  9. deebo_8

    deebo_8 Member

    Liittynyt:
    19.11.2003
    Viestejä:
    8
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Nyt on testattu sekä Panasonic s31 että Philips dvd728. Kummatkin ihan ookoo laitteita, mitä nyt tällasella viikon testaamisella voi todeta.

    Philipsissä plussaa:

    Nopea laite. Lataa nopeesti levyt ja esim. leffan chaptereita valitessa toimii tosi nopeesti ja hiljasesti. Ja noita jpeg:jä selaillessa avaa kuvat jouhevasti. Ulkonäöltään laite on melko hyvän näkönen.

    Philipsissä miinusta:

    Valikot aika nihkeitä. Tulee mieleen ihan pleikkari ykkösen musavalikot tms. Mp3 hakemistot ja kansio valikot tosi vaatimattomat. Jos biisit on laitettu eri kansioihin "albumeittain" ei pysty esim. (tai en ainakaan löytänyt miten) soittamaan satunnaisesti eri kansioista vaan yhdestä kansiosta satunnaisesti kerrallaan. Pitää outoa tikittämistä kun lukee levyjä. Esim. kun soittaa mp3:sia tikittää kokoajan, jopa niin että saattaa pidemmän päälle nyppiä. Ruma kaukosäädin, lelun oloinen.

    Panasonicissa plussaa:

    Laitteen menuvalikot aika hyvät, ei ollenkaan niin kehnot kun philipsissä -> vois sanoo että vähän pidemmälle viety. Äänenlaadultaan hyvä, sekä musiikin että elokuvien osalta. Mp3:sia kuunneltaessa toi eri kansioista satunnaisesti soittaminen toimii hyvin ja biisien nimille on enemmän tilaa. Eli ei jää helposti biisin nimi näkymättä. Zoomi mahdollisuudet on laajemmat kun philipsissä, ja voi zoomaa tosi pikkasen kerrallaan joka mahdollista ns. hienosäädön. ;) Muutenkin kaikki säätömahdollisuudet tuntu olevan aika laajat.

    Panasonicissa miinusta:

    Suht kovaääninen esim. kun avaa "levykelkan", toki se on aika pieni juttu, mutta pitää myös suht kovaa ääntä kun lataa tietoja levyiltä. Myös dvd:itten valikkojen välillä siirtyessä pitää kovahkoa ääntä (ei mitään älytöntä), mutta muuten onkin aika hiljainen sitten kun leffoja katsoo tai musaa kuuntelee. Lataa myös aika hitaasti levyjen tiedot verrattuna siihen miten nopeesti toi Philips heitti ne ruudulle. Ja niiden jpeg kuvien lataaminen ruudulle onkin sitten ihan säälittävää, eli sitä varten ei kannata tätä laitetta hommata. Ja kuvia ja mp3:siahan ei sitten pysty yhtäaikaa käyttään.
    Itse en tykkää tosta Panasonicin ulkonäöstä, mutta se menee, ja kaukosäädin on tässäkin ruma.

    Siinä suurinpiirtein ne mitä tuli nyt mieleen, lisään jos tulee jotain mainitsemisen arvoista.

    Mutta kaikenkaikkiaan itse päädyin tuohon
    Panasoniciin, päätin katsella jpeg-kuvat tietokoneelta ja kattoo leffat tolla. Tuntu jotenkin loppujen lopuksi varmemmalta laitteelta ku toi Philips.
     
  10. Juce83

    Juce83 Member

    Liittynyt:
    25.11.2003
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    No niin. Nyt on panasonic telkkarin vieressä. Suurimmilta osin yhdyn kanssa deebon kommentteihin laitteesta. Monipuolinen ja hyvä laite. Kaukosäädin on kyllä todella lelun näköinen ja palikkamainen käteen. Tosin ainakin minun laitteeni tuntuu olevan hiljainen kokoajan, tosin kokemusta hiljaisemmista ei ole. pienoin hetki menee kun laite lukee levyä muttei kuitenkaan mahdoton aika. Kuvia todellakaan ei kannata tällä katsoa ja mielestäni musavalikko oli kuitenkin hiukan epäselvän oloinen...mutta nämähän ovat vain makuasioita.

    Jokatapauksessa suosittelen laitetta lämpimästi. Itse olen tyytyväinen ostokseeni.suosittelen =)
     

Jaa tämä sivu