Olisko kellään hyviä ja helppoja ohjeita Windows xp:n järjestelmänpalutuslevyn tekoon? Kiitos jo etukäteen.
Meinaatko täydellistä kopiota? Siinä tapauksessa käynnistävalikko-> ohjelmat-> apuohjelmat-> järjestelmä työkalut-> varmuuskopiointi Sieltä sitten valitset tiedostot ja asetukset. Sitten täydellinen varmuuskopiointi. Sitten määrität minne kopio tehdään(esim. ulkoinen kiintolevy on hyväpaikka varmuuskopiolle) ja annat sille nimen.
Minulla ei ainakaan tuolla ollut " varmuuskopionti" osiota ollenkaan, ainoastaan "järjestelmän palauttaminen".
minulla on k-levy nyt kerran hajonnut ja kaikki meni . koneestani (windows mediacenter) löytyy kyseinen "nappi" mutta kun tietämykseni on luokkaa"latvamurob2" niin kysynkin ennen kuin teen mitään , omistan ulkoisen k-levyn , vesterndigital , jossa on jo kuvia videoita j.n.e. voiko sille tehdä kansion johon V-kopioida windowsin ja muut ohjelmat joita olen netistä ladannut . jos voi , niin voiko sieltä tehdä saman kuin koneen mukana tulleella "recovery"levyllä . jos voi niin olisiko jokku osoite missä ohje ? oli nimittäin aikaa vievää ja vaati ämprillisen rauhoittavia ennen kuin sain koneeni edes lähes entiselleen .neuvosta kiitollinen . T.juliuz
SyncBack ei mielestäni sovi järjestelmän varmuuskopiointiin, henk.koht tiedostojen sitäkin paremmin. Sen sijaan jokin levykuvaohjelma sopii vallan mainiosti järjestestelmän varmuuskopiointiin ja palautukseen. Levykuvaohjelmia: * True Image Home 2009 (maksullinen) [suomenkielinen ohje] * DiscWizard tai MaxBlast 5. True Imagen kevytversio Seagaten ja Maxtorin kovalevyjen omistajille. * DriveImage XML (ilmainen, vaatii käytännössä UBCD4WIN -CD:n) [suomenkielinen ohje]