Palomuurin asennuksessa ongelmia.

Viestiketju Vapaata keskustelua -osiossa. Ketjun avasi kingtoni 07.01.2004.

1. kingtoni

kingtoni Regular member

Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    28
    Minulla on nettiyhteyden mukana tullut F-Securen turvapaketti, joka sisältää virussuojauksen sekä palomuurin. Olen yrittänyt asentaa sitä tässä melkein jo viikon. Asennuksen jälkeen, kun koneen käynnistää uudelleen, ohjelma jää jotenkin hakaamaan paikallaan, se ei käynnisty ollenkaan. Teknisestätuesta sanottiin, että ohjelma lataa jotain päivitystietoja ja että se on normaalia. Pidin nettiä auki yli kaksi päivää ja mitään uutta ei ole tapahtunut. TaskManagerilla katsomalla huomaa, että ohjelma on päällä, mutta kun sitä yrittää lopettaa, niin ohjelma ei vastaa.

Minulla on ollut samankaltaisia ongelmia muiden palomuurisoftien kanssa; TinyPersonal, Outpost sekä Kerio. Saan ohjelmat asennettua, mutta ne eivät käynnisty. Ainoa palomuurisofta, jonka olen saanut toimimaan on ZoneAlarm.

Käyttiksenä on WinXP, sp1. Latasin juuri kaikki päivityksetkin. XP:n oma palomuuri ei ole päällä. Haluaisin saada ton F-Securen systeemin toimimaan kun se kerta nyt on ilmainenkin.

Kiitos avustanne!

2.  
  3. jpekkam

jpekkam Guest

Eihän ole montaa palomuuria asennettu samaan aikaan? Puhdista "Regleaner":llä kaikki palomuuri törsteet pois ja kokeile sitte uudestaan.

Jaa tämä sivu