Paljonkohan saisi käytetystä MW3?

Viestiketju Xbox 360 -osiossa. Ketjun avasi Seppu 25.02.2012.

1. Seppu

Seppu Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Elikkä olen todella pettynyt tuohon peliin ja se on nyt lojunut tuolla kaapissa ties kuinka kauan. Ostin pelin julkaisupäivänä ja pelasin sitä vähän alle kuukauden tajutakseni että se on sama peli kuin MW2 -.-. Levy itsessään on naarmuton,kaikin puolin hyvässä kunnossa kuten myös kotelokin. Takuu lappu on vielä tallessa kotelossa(Tuskinpa sillä mitään hintaa nostaa tai muutakaan). Olen tässä ajatellut että kenellä täällä on käytettyjen pelejen myymisestä kokemusta? Paljonkohan pelistä voisi saada esim gamestopissa(sieltä pelin ostinkin)? Pelihän ei ole mikään vanha niin voisi luulla että siitä jonkin verran saisi. Suurilta osin haluan myydä pelin että saisin ostettua tässä Dead Space 2. Tosin ensikuussa tulevan mass effect 3 aion myös ostaa ja olen kuullut että kun ennakkotilaa pelin niin saa sieltä sitten enemmän rahaa käytetyistä peleistä samalla. Kenelläkään kokemusta?

2.  
  3. xbkrypt0n

xbkrypt0n Active member

Kiitokset:
    120
    Pisteet:
    73
    Huuto.netissä käytetyistä saa melkein 20e. Eli voisi odottaa, että siitä saisi 15e tai enemmän. Gamestop ei yleensä anna käytetyistä paljon mitään, koska heidän pitää tehdä voittoa niillä käytetyillä peleillä :)

4. Seppu

Seppu Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Uskoisin kyllä että he myyvät MW3 noin 40e käytettynä niin voisin uskoa että mw3 voisi juurikin saada sen joku 20-30e. MW3 kun ei ole mikään vanha peli vielä.

5. xbkrypt0n

xbkrypt0n Active member

Kiitokset:
    120
    Pisteet:
    73
    Uutena ko. pelin saa tällä hetkellä 38e Suomesta. 36.9e Amazon.co.uk-verkkokaupasta. Tarkemmin kun noita pläräsin läpi, eli katsoin mitä huuto.netissä nyt maksetaan tuosta pelistä, niin kyllä siitä helposti yli 20e saa.

Nuo ~20e kohteet ilmeisesti olleet huijauksia ja niistä on laitettu rikosilmoituksia menemään.

6. Seppu

Seppu Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Mjaa en tiennyt että hinta on jo tippunut 38e uutena. En tosin tiedä mistä kaupoista tolla hintaan saa kun luulen että esim gigantissa sun muissa kaupoissa on jotain 50e luokkaa. En ole tosin tarkastanut pitkään aikaan.

7. Jouko?

Jouko? Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    32
    Pisteet:
    78
    Toi ~38€ hinta on Ahvenanmaalta tilataessa eli oikeastaan jokainen uutuuspeli joka ilmestyy löytyy kyseisellä hinnalla.

Jaa tämä sivu