Palit Radeon 9550 Bios Flässäys

Viestiketju Näytönohjaimet - Apua, kokemuksia ja vinkkejä -osiossa. Ketjun avasi MaMaDoG 25.03.2007.

1. MaMaDoG

MaMaDoG Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Juu siis kuinkas tuo tapahtuu..? Itselläni on tuo 256mb malli ja passiivi.. http://www.techpowerup.com/bios/ Tuolta löytyy mutta kuinkas sen saa asennettua.. Kulkeeko se paremmin jos modaa sen 9600:ksi? Nyt menee 300/215. Enempää ei ainekaan muistien kohalla mene ja corea en ole enempää jaksanut testailla... Ja olen asentanut nuo omegan ajurit, sekä olen kellotellut Atitoolilla.

http://www.techpowerup.com/articles/overclocking/vidcard/107 Tuolla nuo
    ohjeet on mutta en tajua niistä hölkäsenpöläystäkään.. :(

2.  
  3. tyson

tyson Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Itselläni asentuivat automaattisesti, ja aavistuksenomainen nopeusero tulikin. Itseasiassa minulla herjasi ylikellotuslukkoa, jonkavuoksi kellotaajuudet tippuivat "normi" (250/200) kelloille aina tietokoneenuudelleenkäynnistyksen jälkeen, joten piti ruveta modailemaan.. Pieni propellinpoikanen siellä itselläni jäähdyttää corea. Muistit ovat 230 (460 DDR), ja core 420. Parhaimmillaan core kulki 532, mutta 5 min pelaamisen jälkeen kuva "jäätyi".

4. MaMaDoG

MaMaDoG Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Juu, mutta haluaisko noista ohjeista joku suomentaa kakkos vaiheen.? ;)

Btw: pitäiskö mun flässätä sitte nuo 9600pro ajurit..? kun ei muita ole..

5. juukelis

juukelis Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    haet atiflashin ja tuon biosin, otat ati tray toolilla kortin alkuperäisen biosin talteen. formatoit disketin tai muistitikun dossin
    käynnistäväksi. käynnistät koneen tuolta ja kirjoitat atiflash -p 0 bios.rom -f tuo bios.rom(nimi ei saa olla yli 8 merkkiä) on se kortille laitettava. ja käynnistät koneen
    uudelleen, kaikki mennyt hyvin niin pääset windowsiin

Viimeksi muokattu: 26.03.2007
  6. MaMaDoG

MaMaDoG Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    "formatoit disketin tai muistitikun dossin
    käynnistäväksi." Eikös tuohon käy mp3-soitinkin, mutta en tajua miten käynnistettäväksi.. :-(

Jaa tämä sivu