Mulle on tämä Palit aika tuntematon merkki. Minulle suositeltiin kuitenkin tätä näytönohjainta. Mitä mieltä olette, PALIT HD 4870 PCIE 512M GDDR5 SONIC DUAL
ei noilla merkeillä ole eroa. ota halvin hd radeon 4870 malli mitä löytyy. kellotaajuksissa ja tarroissa eroja.
Valmistajat myös työtävät tavaraa markkinoille monilla eri nimillä. Esim. tästä linkistä voi vilkasta.
Riippuu resoluutiosta jolla meinaat pelata, jos on iso niin kyllähän se 1gb on hyvä mut jos pienet resot ni turha.
Minun näyttö on 24 tuumainen benq e2400HD. Eli näyttö on ainakin aika uusi malli, Ostin torstaina Kaarinan Tietoasemalta hintaan 299 euroa.
Ota vaan 1GB muistilla et menetä mitään kun on niin olematon hintaero. Ja sit vähän aiheen vierestä,kuka tietää paljon on kellot HD4870 OC mallissa?Vois nostaa omat samaan rivatunerilla...tartteeko säätää muuta kuin kelloja et toimii?
mulla kellot oc mallissa GPU 840Mhz ja memory 950mhz. en nyt ihan muista oliko vakio kellot mut toimii hyvin hiljainekin on. sun kannattaa ottaa se 1gb malli on jo noin iso näyttökin.