Voisko olla ajatuksia, missä mättää. Kannettavassa microsoftin näyttis, pöytäkoneessa atin. Samoja kaapeleita olis tarkoitus käyttää. Täydellisesti pelittää tosta pöytäkoneesta.
Laitas vähän tarkempaa tietoa, mikä kannettava merkki/malli. microsoftin näyttis? Jos et tiedä, evertti näyttäää. http://www.majorgeeks.com/download4181.html
Niin tosiaan..Olin unohtanut, että minullahan on dell..(Lapin Yliopiston opiskelijakannettava) Pitääkin soittaa dellin asiakastukeen. Mutta laitan nämä tarkemmat tiedot, ja ilmoitan jos ongelma ratkeaa.. Dell Latitude D510 suoritin: Mobile Intel Pentium M 740J, 1733 MHz (13 x 133) Näytönohjain Mobile Intel(R) 915GM/GMS,910GML Express Chipset Family (128 MB) (Intel 82915GM Graphics Controller 0) Koodinimi Alviso-GM PCI-laite 8086 / 2592 Väylätyyppi Integrated RAMDAC-kellotaajuus 400 MHz Pikseliliu'utus 4 TMU/pikseliliu'utus 1 Sahalaitojen tasaus 1 (v2.0) Pikselitasaus 1 (v2.0) DirectX-laitetuki DirectX v9.0
S-Video/Composite Out: One. S-Video Cable Tuolla opasta..... http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/90564
Tosiaan, Nyt olen päivittänyt näytönohjaimen ajurin ja biosin. Vieläkään ei kannettavan s-video-liitännän kautta mitään tapahdu, vaikka pöytäkoneelta onnistuu. Piuhoissa ja telkkarissa ei siis luulisi olevan mitään vikaa(?). Soitin Dellin tekniseen tukeen, ja sieltä veikkailtiin, ettei näytönohjain tue yhteyttä sellaisessa tilanteessa, jossa televisioon tulee scart-liitin. Uskoivat että jos telkkarissa olisi s-videotulo, niin sitten ehkä pelaisi. Tähänkö umpeutuvat haaveeni saada kuva tv:lle, vai onko jollain viisaammaalla ajatusta saada yhteys toimimaan.
Elikkä mulla oli sama ongelma oman kannettavan kanssa, Mutta sitten hoksasin että kannettavassa on [FN] näppäin paina FN ja f4 pohjaan samaan aikaan ni kuva siityy televisioon jos kuva näkyy vain televisiossa niin paina uudestaan niin pitäs näkyy molemmissa kuva!
Jepjep..Tiedetään FN-napin vaikutukset. Mitään apua ei tällä kuitenkaan tapauksessani ole. Vieläkään kannettava ei tunnista kuin oman näyttölaitteensa.