Hei kaikille! Olen ostamassa uutta pöytäkonetta, rahaa aion tähän käyttää noin 900 euroa. Ei haittaa vaikka vähemmänkin menisi. Ostan komponentit ja kaveri pistää kasaan. Käytän lähinnä internetiä ja officea yms, mutta nyt kun tulee uusi kone ostettua niin ajattelin ruveta kyllä jotain (uusia) pelejäkin vähän pelailemaan. Jimms PC storella on Helsingissä liike ja olen menossa ensi viikolla käymään siellä päin niin josko heiltä löytyisi sopiva satsi komponentteja? Onko Helsingissä muita varteenotettavia liikkeitä? Voin kyllä tilata osat kotiinkin, ei siinä mitään. Olen kiitollinen, jos joku asiantunteva henkilö voisi järkeviä "ostoslistoja" linkittää. Itse olen tipahtanut tietotekniikkaan liittyen kelkasta jo useita vuosia sitten. Lähinnä minua siis kiinnostaa tuo itse keskusyksikkö, näytön ja muut oheislaitteet saatan löytää itsekin. Kiitos avustanne! T: Kristian
Kiitos vastauksestasi! Haluaako joku kommentoida ehdotettua satsia tai ehdottaa vaihtoehtoisia kokoonpanoja? Menen tiistaina Helsinkiin ja käyn hakemassa komponentit tämän ketjun pohjalta. Luotto teihin on kova PS. onko ehdottamasi kone "hiljainen"?
wasdasi, kiitos avusta! Tietokone ostettu ja kasattu ehdotuksesi pohjalta. Muutama muutos tuli, koska hyllyssä ei ollut ensisijaista komponenttia. Näytönohjain korvattiin Asuksen GeForce GTX 460 768MB -näyttiksellä. Lisäksi jouduin kopan ja coolerin korvaamaan vastaavanlaisilla tuotteilla. Nyt kaikki on valmiina ja äsken käynnistin koneen ekaa kertaa. Kiitos ja kumarrus T: Kristian