Niin,mitenkä useasta 20Mb pätkästä tehdään Image Nerolla? Tää peli on PS2jenkki-versio ja noin 400Mb.. Mites ja millä tämmönen poltetaan?
Tarvitset WinRar tai muun vastaavan ohjelman purkaaksesi näitä tiedostoja. Itse suosittelisin PowerArchiver jolla aukoo vähän tuntemattomatkin paketit. Ilmeisesti tiedostosi ovat jotakin näistä - peli.rar, peli.r01, peli.r02 jne - peli.001, peli.002, peli.003 jne - peli.part01.rar, peli.part02.rar jne Tarkasta että sinulla on kaikki paketit, ettei välistä puutu jotain numeroa. Klikkaa ensimmäistä tiedostoa (.rar, .001 tai part01.rar) ja lataamasi ohjelma kokoaa paketeista bin/cue imagen jonka voit sitten polttaa nerolla.
Joo,tein niinkuin sanoit mutten saa edelleenkään poltettua tätä. Tietääkö joku olisko tähän valmista opasta jossain sivulla?Olen kyllä katsellu,mutten löydä sellaista. Tulis tarpeeseen..
Nerolla(5.5) ei pysty avaan poltettavaa biniä. Siitä se herjaa ja kyselee jotain lisä asetuksia. Pitääks ne kaikki käydä läpi nro järjestyksessä sillä wrarrilla? Poltto ei taida olla samanlainen kuin PAL- versioissa? Jos esim 30 osiota,niin pitääks niistä saada yks bin filu? Cuessa nämä osiot on nro järjestyksessä.. Niinkuin sanoin mulla ei ole hajuakaan tästä jenkki-versioiden poltto touhusta. Joudut vääntään mulle rautalangasta..
Jos sinulla on part01,2,3.RAR tai esim .r01,2,3,4,5 päätteiset filut riittää kun klikkaat yhtä ja purat johonkin. Cue on ns. polku .Bin:lle. Cuessa lukee Chapterit mistä ei tarvitse välittää. Pääasia on että sul on .cue ja .bin tiedostot. Kun poltat imagea, valitse .cue tiedost, joilloin se polttaa .bin:n sisällön .cue:n ohjeiden mukaan.
elikkäs toi poltto Nerolla: File -> burn image -> hae se .cue tiedosto -> sitten varmuudeksi rastit kohtaan "Finalize cd" ja "disc at once" -> write ..kannattaa eka koittaa cd-rw:lle
M_i_k_a kaikki pleikkarit ei lue cd-rw levyjä. Ei myöskään ole väliä sulkeeko levyä vai ei. Eli aivan huoleti voi multisessiolla poltella.
ei jumankauta ...pleikkaripelistähän se olikin kyse! no yrittäkää ymmärtää, kirjottelin siinä 5.30 pikku baarirundin jälkeen
Aijaiai taitaapa olla m_i_k_a melko addiktoitunut aD:iin ku baarireissunkin jälkeen tulee mieleen kirjoitella tänne
sanos muuta...koukussa ollaan no baarithan meni puol neljältä kiinni, kyllä reilussa parissa tunnissa jo vähän selviää