Koneeni: HP PAVILION M7440.FI MEDIACENTER # AMD Athlon 64 3700+ -prosessori. # 1024MB -muistia, max. 4GB. # 200GB Kovalevy. # nVidia GeForce 7600GS (VGA, DVI, TV-Out) 512MB -näytönohjain. # Analog & Digital (DVB-T) & FM-Radio - TV-kortti. # PCI-E väylä (käytössä). # Yksi vapaa PCI-väylää. # DVD+/-RW Dual Layer, Light Scribe -asema. # 9-in-1 muistikortinlukija. # Integroitu 5.1 äänikortti. (kaiuttimet ei sis.) # 802.11b/g WLAN. # 10/100 LAN. # 6 x USB2.0 portteja, joista kaksi etupanelissa. # 1 x FireWire IEEE1394. Pitäs päivittää max. 200 euron hinnalla... Sanokaa parhaat osat jotka kannattaa vaihtaa tolla budjetilla.
Eikös tuo prossu ole tuplaydin? (X2) Jos on niin vaihtaisin itse näyttiksen --> x1950pro PCI-E 256Mt. Ja muistia vaikka 1Gt lisää.
jaa olin katsovinani että siinä olisi, mutta ei sitten olekkaan Onhan tuo hiukan vanhaa kamaa jo prossun osalta sitten :/ Mihin käyttön tuo kone ei riitä? peleihin vai johonkin muuhun? Itse en ehkä lähtisi pelikoneeksi ainakaan päivittämään tuota paketti, vaan uutta konetta alkaisin miettimään. EDIT: no etsin tietoa jos se onkin tuplaydin
Noniin ei taidakkaan olla X2 :/ öö. nyt mulla on hiukan ristiriitaisia ajatuksia emosta, joten jos viitsit niin ota koneelle EVEREST Ultimate ja katso tolla emolevyn tarkka malli. Emolevyn tiedot löytyy: Käynnistä everest --> vasemmasta laidasta klikkaa kohtaa "emolevy" --> eteen aukeaa sivu jossa on kuvia ja lukee suoritin, Cpuid jne.. Paina siltä sivulta "emolevy" kohtaa --> eteesi aukeaa sivu jossa on tiedot emolevystä.
Mites toi everest avataan, kun asenti tyhjän everest kansion työpöydälle...? Tyhjän? kun lataat sen sieltä niin pöydälle tulee asennus kansio jossa klikkailet vaan seuraavaa... ja aikasemmissa viesteissä on ohjeet mistä löytyy nuo emon tiedot!