Olen pelaillut DiabloII ,Elder Scrolls III:Morrowind ja Fable pelejä. Oisin kiitollinen jos joku kertois mielipiteensä seuraavista: Oblivion, Gothic, Dark Messiah. (En pyydä arvioa pelin pyörimisestä koneellani, vaan mielipidettä ja/arvioa itse pelistä) Enimmäkseen oon pelaillu tommosta miekalla huitomista, en tykkää Doom/Quake tyylisestä räiskinnästä. Mutta minkälaisia on esim. Splinter Cell: Double agent tai Hit Man:Blood money Onko enemmän suuntaan RPG kuin Doom/Quake. Jotain muita kuin nuo kaks mainitsemaani??
Vampires masquearade bloodlines vaikuttais aika hyvälle pelille. se on sellanen first person roolipeli.
Eilen illalla latasin Dark Messiah ja Hitman blood money demot. Kunhan tutustun niihin niin rupeen tosissani miettimään hankintoja.
Toi Splinter Cell on kyllä todellakin aivan erilaista kuin, doomi ja quake. On enemmän RPG:tä. Mä ainakin ite tykkäsin pelistä ja tuolla sun näyttiksellä pitäis toimiikin se, kun siinä pitää olla näyttis, jossa on shader model 3. Niin esim x850 xt:llä ei toimi. 6600 gt:l pitäis toimii se. Ainut vaa oli se ku oli waretettu peli niin koko ajan tilttaili xP. Ja sit aina kun veti joltain vartijalta tajun kankaalle niin siitä tuli aina loppupisteihin miinuksia sit tappamisesta tuli vielä enemmän miinuksia. Itel on 7600 gt ja tosi nätiltä peli kyl näyttää!
Tuli tässä mielee prince of perisa sands of time \,,/ Onha ne 2 uuempaa kans iha jees mutta sands of time ehkä paras. Turhan lyhyita vaa nuo popit.
Kiitti Mannfred, olinki jo unohtanu ton Jade empiren. Yks X-Box kaveri suositteli sitä kans. Näyttäis olevan ilmestymispäivä 2.3.