Moi, Ajattelin kysäistä asiasta täällä kun tuntuu olevan pätevää porukkaa. Pixmania sivustolla on myynnissä oudon näköinen Sapphire Radeon 4870 1GB. Mitä eroa tällä on verrattuna siihen tutumpaan versioon jota myydään jokapuolella ? Kiitos vastauksista jo etukäteen !
Eipä tuossa mitään erityisen outoa ole, jäähdytyssiilin alla on ihan samaa tavaraa kuin muissakin HD4870:ssä. Ainoa, mikä voisi estää tuon kortin hankkimisen, on Pixmanian heikko takuupalvelu.
Itse ostin samanlaisen 512mb version kortista. Jäähy on tehokas ja hiljainen. Suosittelen. @Euphemos: Mikä takuupalvelussa mättää? Pixmania on Euroopan laajuinen putiikki, joten vaikuttaako se negatiivisesti (viiveet ja kielimuuri jne.) ?
Kortit menevät takuuseen ranskaan ja maksat itse postikulut ettei se kuitenkaan mikään hyvä takuu palvelu ole jos ite joudut maksaa 50€ postikuluja...
Mun mielestä suomen laki kieltää postikulujen perimisen takuu asioissa, joten ei se pitäisi mitään maksaa. Anyways, kiitos vastauksista. Pistin sellaisen 1GB version nyt tilaukseen, saa nähdä millainen systeemi sieltä sitten tulee.
Suomen lain mukaan ei maksa ostaja takuuasioissa toimituskuluja ja pätee samallailla pixmaniaan, kun Suomessa sijaitseviinkin puljuihin. Ja tosiaan ihan hyvä jäähy tässä on, idlenä todella hiljainen. 1GB malli löytyy ja ainakin hintalaatusuhde oli todella kohdillaan.