outo teksti... Spybot???

Viestiketju Vapaata keskustelua -osiossa. Ketjun avasi jpekkam 13.11.2003.

1. jpekkam

jpekkam Guest

Mitä mahtaa tarkoittaa tu teksti, se tulee aina kun rupean ajaan spybot:n lisäksi mulla on AdAware...

You have AdAware installed.
    If you have the AdAware option to scan inside archives enabled, AdAware may find files in the Spybot-S&D folder. Spybot-S&D does not contain any spyware, but it creates backups of everything you fix (until you remove those backups from the Recovery list), and AdAware complains about these backups. You can safely ignore these backups found by AdAware.

2.  
  3. juppe22

juppe22 Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Siinähän se sanotaan...!?!?
    Jos sulla on adware scannaamassa pakattujen tiedostojen sisältä, niin adaware löytää spybotin tekemät backupit ja ne ei oikeasti sisällä spywarea..ja ne voi turvallisesti antaa olla...

Viimeksi muokattu: 13.11.2003
  4. jpekkam

jpekkam Guest

Mistä nuista sitte tietää mitkä on niitä jotka voi antaa olla?

5. juppe22

juppe22 Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    En mä ainakaan tiedä, kun en oo tollasia ohjelmia käyttänyt...

6. Haywire

Haywire Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    En osaa tuohon sanoa, kun en ole molempia käyttänyt yhtäaikaa. Mistä päästäänkin kysymykseen: miksi käytät molempia? Kyllä jommankumman pitäisi riittää, ainakin minulla on aivan hyvin. Siirryin aikoinani käyttämään SpyBottia kun AdAwaresta ei ilmestynyt pitkään aikaan päivityksiä ja tyytyväinen olen ollut.

7. heappi

heappi Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Voit vaan arvata että jos ad-aware löytää jotain Spybot-hakemistosta, kyseessä ei todennäköisesti ole spywarea. Mutta kuten sanottu, et oikeastaan tarvitse molempia koneella vaan jompikumpi riittää.

8. jpekkam

jpekkam Guest

Aha.. Kiitos.. Annan olla tuon Ad-Awaren... tykkään ehkä siitä enemmän.

9. snapsix

snapsix Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Itse kyllä käytän molempia koneessani. Kumpikin näyttää toimivan vähän eri tavalla, ja aina toinen ohjelma löytää toisen jäljeltä vielä jotain, käytti sitten kumpaa ohjelmaa ensimmäiseksi.

Tuosta varoituksesta, sen voi ruksata pois käynnistyksen yhteydessä. Itse en ole huomannut että ad-aware löytäisi mitään spybotin karanteenissa olevia tiedostoja, tai muutenkaan aiheuttaisi ongelmia spybotin toiminnalle (tai päinvastoin). Ehkäpä lavasoft on jo uusimmissa ad-awaren versioissa ottanut tuon asian huomioon ja varoitus on sikäli aiheeton.

10. tahvo

tahvo Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    spybot kyllä on parempi, ainankin täällä oli niin että jos ensin skannasi adawarella niin spybot löysi vielä tavaraa, toisinpäin kun testasi niin adaware ei spybotin jäljiltä löytänyt mitään
    ( ihan vain vinkkinä, minun puolestani saat käyttää kumpaa vain )

11. piiska

piiska Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    kyl mul ainaki tos toissapäivänä tuli adawareen päivitys.

Jaa tämä sivu