en löytänyt tähän apua aiemmista ketjuista tai ohjeista. Mulla on televisio kloonina, ja se toistaa kaiken muun ongelmitta, mutta kun laitan bsplayerilla tai winampilla elokuvat pyörimään, näkyy toistettava kuva mustana. Ääni kyllä kuuluu. Ja kuva näkyy tietokoneessa. Mulla oli aiemmin TV 2-monitorina ja kuva näkyi hyvin, kun vedin sen töllöön. Ongelma alkoi kun laitoin tv:n klooniksi. ohjain: Radeon 9600 codec: ac3 filter, ffdshow, xvid Onkohan ATIn Control Centerissä joku asetus väärin? En vaan keksi mikä.
no sehän se. olin lukenut aiemmista ketjuista tosta ja arvelin, et se mättää. MUTTA kun en löytänyt sitä mistään ja jostain syystä en päässyt ATI:n helppiinkään. nyt sain kuiteski homman kuntoon. olin pyörittellyt asiaa monta päivää ja ratkaisu oli todella helppo. noh, oppia ikä kaikki.
laita telkkarin ruutu ensisijaiseksi niin sit näkyy videokuva tv:stä mutta ei tietokoneenruudusta...mutta voi kätevästi vaihtaa takaisin tietokoneen näyttöön, ite vaihan aina telkkarin ensisijaiseks leffan ajaks ja vaihdan sit takasi