Outlook todella hidas ottamaan vastaan viestejä

Viestiketju Ajuri- ja softaongelmat -osiossa. Ketjun avasi siepura 24.07.2007.

1. siepura

siepura Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Asensin juuri itselleni vistan ja samalla office 2007.Minun koneeni on ainoa työpaikalla mikä käyttää vistaa. Ongelmana on että kun yritän saada postia läpi esimerkiksi 80kB niin siinä kestää ihan hemmetin kauan tai sen joutuu ottamaan joku neljä kertaa uudestaan. Yhteys on työpaikalla hidas mutta vastaavaa ongelmaa ei ollut ennen vistaa. Onko vistassa joku juttu mikä hidastaa sitä tai missä on ongelma koska postin vastaanottaminen kotona onnistuu ilman ongelmia. Sama ongelma on myös kun koitan päivittää virustorjuntaa niin kestää todella kauan mutta taas kotona sujuu ongelmitta.

2.  
  3. TornadoFI

TornadoFI Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Olisiko syy
    -Nettinopeus (onko talossanne joku muu joku PC joka käyttää Nettiä)
    -RAM Muisti

Koneen tehot

Viimeksi muokattu: 24.07.2007
  4. siepura

siepura Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Luulen itsekkin että syynä on varmasti netin nopeus, mutta se minua ihmetyttää että vastaavaa ongelmaa ei ollut vaikka talo oli täynnä väkeä ja nyt kun kaikki ovat melkein lomalla. Luulen että vika voi johtuu jotenkin vistan ja meidän työpaikan serverin välisestä kommonikoinnista. Koska muistin ja muut jutut en usko että vaikuttavat niin suuresti koska jos imutan vaikka jonkun pdf tiedoston netista niin ei sen kanssa mitään ongelmia ole ainoastaan outlook ja virustorjunta takkuilee...

Jaa tämä sivu