Outlook hajosi, auttakaa!

Viestiketju Windows -ongelmat -osiossa. Ketjun avasi elseppa 09.11.2009.

1. elseppa

elseppa Regular member

Kiitokset:
    2
    Pisteet:
    28
    Ekan kerran Outlook hajosi. Ei aukea ja tulee tälläinen viesti:
    Microsoft Office Outlookia ei voi käynnistää. Outlook-ikkunan avaaminen ei onnistu. Kansiojoukon avaaminen ei onnistu. Tiedostosta C/Users/MUN NIMI TÄSSÄ/AppData/Local/Microsoft/Outlook/Outlook.pst on löytynyt virheitä.Sulje Outlook ja kaikki postisovellukset.Tutki ja korjaa sitten virheet saapuneet-kansio korjaustyökalulla (Scanpst.exe). Lisätietoja Saapuneet-kansion korjaustyökalusta on ohjeessa.

Mistä ohje löytyy? Enhän saa outlookia auki ja pääse työkaluihin. Minulla on Vista ja Office2007. En löydä edes "Etsi"-painiketta, jotta löytäisin tuon Scanpst.exe'n. En tajua, mistä tälläinen täydellinen Outlookin romahdus voisi johtua! Roskapostiin suodattuu kaikki arveluttava, enkä ole avannut mitään epämääräisiä posteja tai liitetiedostoja/linkkejä.

Kertokaa selkosuomeksi, mistä apu. Kiitos. Olen epätoivoinen.

2.  
  3. elseppa

elseppa Regular member

Kiitokset:
    2
    Pisteet:
    28
    Hei. LÖYSIN JO vastauksen Microsoft Supportista ja tein ohjeiden mukaan. Se Scanpst.exe löytyi Office12:n alta. Tein kuten piti, ja nyt Outlook taas toimii. Huh, onneksi!

4. Jannejt

Jannejt Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    6
    Pisteet:
    118
    http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/2717
    Jos löydät ongelmaasi ratkaisun itse niin voit editoida ensimmäistä viestiä / otsikkoa ja siinä ilmoittaa ratkaisun ;-)

5. ratant22

ratant22 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Heippa!

Minulla on sama ongelma (= sama virheilmoitus); ja käytössä Windows Vista Home ja
    Microsoft Office Outlook 2007. Voisitko ystäv. kertoa tuon polun, jolla sait korjauksen tehtyä. Olitko yhteydessä Microsoft tukeen (puh./e-mail) ? Kiitos etukäteen !

Jaa tämä sivu