Ekan kerran Outlook hajosi. Ei aukea ja tulee tälläinen viesti: Microsoft Office Outlookia ei voi käynnistää. Outlook-ikkunan avaaminen ei onnistu. Kansiojoukon avaaminen ei onnistu. Tiedostosta C/Users/MUN NIMI TÄSSÄ/AppData/Local/Microsoft/Outlook/Outlook.pst on löytynyt virheitä.Sulje Outlook ja kaikki postisovellukset.Tutki ja korjaa sitten virheet saapuneet-kansio korjaustyökalulla (Scanpst.exe). Lisätietoja Saapuneet-kansion korjaustyökalusta on ohjeessa. Mistä ohje löytyy? Enhän saa outlookia auki ja pääse työkaluihin. Minulla on Vista ja Office2007. En löydä edes "Etsi"-painiketta, jotta löytäisin tuon Scanpst.exe'n. En tajua, mistä tälläinen täydellinen Outlookin romahdus voisi johtua! Roskapostiin suodattuu kaikki arveluttava, enkä ole avannut mitään epämääräisiä posteja tai liitetiedostoja/linkkejä. Kertokaa selkosuomeksi, mistä apu. Kiitos. Olen epätoivoinen.
Hei. LÖYSIN JO vastauksen Microsoft Supportista ja tein ohjeiden mukaan. Se Scanpst.exe löytyi Office12:n alta. Tein kuten piti, ja nyt Outlook taas toimii. Huh, onneksi!
http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/2717 Jos löydät ongelmaasi ratkaisun itse niin voit editoida ensimmäistä viestiä / otsikkoa ja siinä ilmoittaa ratkaisun ;-)
Heippa! Minulla on sama ongelma (= sama virheilmoitus); ja käytössä Windows Vista Home ja Microsoft Office Outlook 2007. Voisitko ystäv. kertoa tuon polun, jolla sait korjauksen tehtyä. Olitko yhteydessä Microsoft tukeen (puh./e-mail) ? Kiitos etukäteen !