Outlook Express?

Viestiketju Vapaata keskustelua -osiossa. Ketjun avasi jpekkam 12.12.2003.

1. jpekkam

jpekkam Guest

Tuota ei kuulemma kannattes käyttää... (tietoturva-aukkoja...???) mikä ois hyvä vaihtoehto? suomenkielinen....???

2.  
  3. Agent_007

Agent_007 Senior member

Kiitokset:
    124
    Pisteet:
    143
    Viimeksi muokattu: 12.12.2003
  4. bscd

bscd Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Enpä tiedä tuosta eudorastakaan..kovasti on siitäkin aukkoja löytynyt. Ite käytän edelleen O-Expressiä.
    Tuota Operan postia voisi kokeilla jossan välissä...

5. Agent_007

Agent_007 Senior member

Kiitokset:
    124
    Pisteet:
    143
  6. puutukka

puutukka Guest

Tuota Thunderbirdiä suosittelisin vaikka ei suomenkielinen olekkaan. Itse päädyin thunderbirdiä käyttämään, kun sillä tuntuu olevan helpointa hallita useampaa s-posti tiliä.

7. jpekkam

jpekkam Guest

Jeps... Mulla onkin just tuoki ongelma että ohjelma sais olla semmonen että kun on kaksi sähk.p.tiliä niin jos jompaan kumpaan osoitteeseen tulee posti niin sais siitä ilmoituksen heti... (esim. pop-up ikkuna)

8. Tuff

Tuff Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    taitaa kaikista softista löytyä tietoturva aukko jos oikein etsimään rupee..

9. jpekkam

jpekkam Guest

niinpä se taitaa olla...

10. jpekkam

jpekkam Guest

Laitoin tuon "Mozilla Thunderbird:n" ja nyt se kysyy jotain salasanaa tai jotain aina ku yritän lukea\lähettää postia... tlee tämmönen:

"Sending of password did not succeed. Mail server mail.kotinet.com responded. Bad login.

Mitähän tuo meinaa...

11. jpekkam

jpekkam Guest

Eikö kukaan tietäis?
    Mitenköhän tuohon saa edes lisättyä toisen\uuden käyttäjän?
    Uninstalloin mozillan mutta kun sen asenti uudestaan niin se kysyi taas sitä salasanaa mun postiin ja siellä luki mun nimiki.... uninstall ei näytä poistavan aivan kaikkea. mikä tuo salasana on? ei ainakaan sama mikä on ollut Outlookissa.

Jaa tämä sivu