Ostin koneen. :)

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi Gameson 29.06.2011.

1. Gameson

Gameson Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Noniin pitkän odottelun jälkeen tilasin vihdoin niitä osia ja niitä tulikin jo. Tullut on hd 6870 directu
    2500k
    samsung f3 1tb
    dvd asema
    kotelo CM STORM ENFORCER

Nuo tilasin lapstoresta. Nyt pitäis vielä tilata silentrigiltä poweri, emo ja käyttis. Huomenna lähtee tilaukseen xfx 550w, asrock pro 3 z68 ja käyttis. :) Sitten pääsee kasailemaan konetta.

2.  
  3. Wiltsuboy

Wiltsuboy Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Itse olen tilaamassa lähiaikoina juuri samanlaisilla osilla, storm enforcerilla ja samsung f3 jne.. Harmi ettei ole varaa enää SSD koska se olisi niin tarpeellinen.

4. Gameson

Gameson Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Jep.. Itse ostan tuon ssd joskus kun halpenee jos edes ostan. Tähänkin asti olen tullut toimeen ilman ssd:ta. Jos noista peleistä kiinostuis kun alkaa kerrankin pyörittää pelejä. Joskus kymmenen vuotta sitten kävi silleen et ostin kaupasta koneen ja eihän se pyörittänyt mitään pelejä. Tuli itku.
    Pelottaa ettei kone käynistykkään kun saan kaikki kaapelit kiinni ja sennettuu..

5. arffman

arffman Regular member

Kiitokset:
    5
    Pisteet:
    28
    Jätätkö paikalleen prossun oman coolerin, vai otatko tehokkaamman,jos kellottelet joskus?

6. Lerppu86

Lerppu86 Active member

Kiitokset:
    6
    Pisteet:
    68
    Pelko pois poika, ei saa jäädä tuleen makaamaan.

Kyllä se hyrrää, pehmeästi kuin V8

Jaa tämä sivu