Haluaisin ostaa miniläppärin mieluiten pääkaupunkiseudulta. Hinta noin 200e. Mielellään vähintään 10" näyttö ja windows. Myös muita kuin varsinaisia miniläppäreitä saa ehdottaa, kunhan näytön koko on alle 14" ja akussa riittää pariksi tunniksi puhtia.
Asus EEE 1000HE olis myytävänä Vaasassa. n.6kk vanha, takuuta 1,5vuotta jäljellä, ostettu Vaasan Multitronicista, muisti vaihdettu 1Gt -> 2Gt, toimii erittäin hyvin nettisurffauksessa ja leffojen/musan kuuntelussa. Tää on voittanu kaikki testit (ainakin ne mitä olen lukenut), markkinoiden pisin akun kesto (kone on silti kompakti, eli akkua EI työnny ulos koneesta) Eli kun uutena ostettu niin mukaan tulee tietysti kaikki paketissa mukana tulleet asennus levyt ym. En mielellään lähettele postilla, voin tuoda Vaasan lähettyville, ensi viikolla Turkuun ja kaveri pääkaupunkiseudulle viikonloppuisin(riippuu viikosta) Jos mielenkiinto heräsi niin laita tekstiviesti/soita Pete Vaasa
Minkälaista hintaa olet ajatellut? Kone pitäisi vain saada tässä tämän viikonlopun aikana joten vähän kiire tulisi...
Väri on musta ja hinta on 200euroa, siitä on jo tarjottu Vaasassa 150euroa. 200euroa lähes uudesta "testivoittaja ministä" 2Gt-muistilla on mielestäni oikea hinta. Miksi myyn, pyrin pitämään kotitalouden konemäärän yhdessä ja nyt olis tarvetta koneelle jossa olis tehokas näytönohjain. Olen ollut erittäin tyytyväinen tähän koneeseen, onnistunut "paketti" ja 2Gt.n ansiosta voi surffata usealla netti-ikkunalla ja kuunnella musiikkia samanaikaisesti ilman ongelmia. olen tämän viikonlopun kellonympäri töissä, ja alkuviikoksi matkustan Turkuun, kaupat tekisin mieluusti kasvotusten, mutta jos ei mene kaupaksi niin sitten voin harkita lähettämistä. Saat koneen 200eurolla viikonlopuksi jos satut olemaan Vaasassa, tai saat koneen alkuviikosta jos satut olemaan Turussa. Matkustan sunnuntaina 10.1 junalla (Vaasa-Tampere-Turku) ja vaihdan junaa Tampereella niin voitaisiin tehdä kaupat klo15-16, jos satut olemaan silloin Tampereella.
http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/637857 Vaihtakaa tälläiset puh. numerot yms. yksityisviestillä niin ei leviä omat yhteystiedot vääriin käsiin.