Joo morjesta kaikille! Olen tässä ostamassa xbox 360, mutta en oikeen tiedä noista versioista. Olen ihmetellyt että miksi tuo Xbox 360 Arcade maksaa paljon vähenmän kuin muut :/ että onko se paljon huononpi kuin muut versiot ja jos nii millä lailla. Mulla on ihan normi TV elikäs ei ole taulu tai full hd. Ehdottakaa jotain mikä olis teidän mielestä mulle paras - Kiitos kaikille -
Jos laitat boxin nettiin ja demojen, videoiden ym. romun lataus kiinnostaa niin suosittelen suoraan 60gb (Pro/Premium) tai 120gb (Elite) mallia.
Muutenkaan ei paljon kannata hommata tuota arcadea kun kiintolevy puuttuu. Jossainvaiheessa tulee päivitys jonka jälkeen saa pelit kiintolevylle, joka parantaa latausaikoja ja DVD-asemaa.
Ihan komeesti voi pelata putkellakin, oli se sitten arcade tai pro. Saat paremman kuvan viellä tuohon jos hommaat RGB piuhan alkuperäisen komposiitin tilalle, jos tuossa telkkarissa on RGB paikka siis.
http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=11434 Tuollaista johtoa, parempi kuva kuin normi komponentilla. Scart tuokin... Jos en ihan väärin ole kattonu niin LCD:ni perässä toisessa scart paikassa lukee erikseen RGB, onko sitten molemmat RGB paikkoja, en tiedä.