1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Ostaisin tallentavan dvd-soittimen --- LG DR198H tai SONY RDR-GX220S tai joku muu.............

Viestiketju DVD-soittimet -osiossa. Ketjun avasi hosseli 18.11.2006.

  1. hosseli

    hosseli Regular member

    Liittynyt:
    22.01.2005
    Viestejä:
    324
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Tota ... olen katsonut, et pixmanias ne maksaa 201€ ja 203€. Kuulostaa ihan hyvältä ja olen jo 3 tuntia täs lukenu ja etsiny tietoo. Onks kellään kokemusta noist? Philipsin paskaa en enää haluaa ku takuus vaihdettiin lukupää ja ny on varmaan sama vikaa ku ei haluu tunnistaa dvd-levyjä ennen ku se on ollu noin 10 minsaa päällä. Ajattelin ku kerran ne ei maksa enää kovin paljon niin vois vaihtaa. Silloin sanottiin et vaihto on noin 100€ (siit on kyl aikaa ja varmaan ei enää näin paljon maksaa, mut kannattaako vaihtaa jatkuvasti tota lukupäätä). Ja onko tosiaan näin et ne väittää siä pixmanias et "Tallenna TV-ohjelmat suoraan DivX-muotoon" ??????? Löytyykö uusia firmwarea noihin vehkeisiin? Ainoana miinuksena pidän sitä et ei oo digiviritintä. LG kuuloistais tietojen perusteellä paljon paremmalta(Nauhoituslevyt DVD-R/-RW, DVD+R/+RW, DVD-RAM, DVD+R double layer 8,5 Gb), mutta ei oo mitään kokemuksia yleensäkin LG-merkkisist koneist. Tai onko muita soittimia, mitä vois ajatella?
     
    Viimeksi muokattu: 18.11.2006
  2.  
  3. tapsa777

    tapsa777 Member

    Liittynyt:
    23.01.2006
    Viestejä:
    10
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kokemuksia ei kyllä ole, mutta olen itsekin ajatellut ostaa tallentavan dvd-soittimen. Lidlis olis kylläkin 20.11 myynnis melko samantapainen soitin. Se on TARGA DR-5300x. Itse olen ajatellut hakee sen sieltä. Hinta on 189,90. Vaikea sanoa onko hyvä päätös vai ei, ku olen itsekin ihan tumpelo nois asiois. Ja sitä ihmettelen itsekin et pystyykö tosiaan tallentaa TV-ohjelmat suoraan DivX-muotoon. Jos näin on niin sitten lidlin TARGA jää ostamatta!
     
  4. Japsu1

    Japsu1 Active member

    Liittynyt:
    05.09.2003
    Viestejä:
    2,563
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Ensin kannattaa miettiä onko yleensä mieltä ostaa tallentava laite ilman kovalevyä, tuntuisi aika kömpelöltä ratkaisulta.
    Toiseksi ei mitään mieltä tilata jostain ranskalaisesta nettikaupasta tuohon hintaa kun Suomestakin alkaa monestakin kaupasta saamaan samaan hintaan tai halvemmallakin kun kauppojen on pakko ruveta myymään noita analogiviritinmalleja pois digivehkeiden alta...
    Ja kuinka hankalaa taas vuoden päästä on yrittää niitä TV-ohjelmia ajastaa ja tallentaa digiboksin kautta.

    Miettikää hyvät ihmiset että miten epämukavaksi haluatte elämänne muuttuvan ostaessanne vanhentuvaa tekniikkaa...? ;)
     
  5. hosseli

    hosseli Regular member

    Liittynyt:
    22.01.2005
    Viestejä:
    324
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Toisaalta näin on ja oot oikeassa. Mutta olen täällä hetkelläkin tallentanu digiboxin kautta ja se ei tuntuu kovin hankalalta. Molempiin täytyy laittaa vaan ajastus. Ja kovalevyllä en varmaan tee kans mitään ainakin täällä hetkellä..... ;-) ku kerran editoin ne (lastenohjelmat jm.) kuitenkin tietokoneellä ja teen menut. Voi tosiaan olla et ääni muutuis kellos ku sais kokeilla sellaista soitinta mis olis kovalevy ja viritin. ;-) Vituttaa niin toi philips etten haluais enää penniäkään laittaa ylimääräist rahaa ku ne nykypäivänä hajoo kaikki niin helposti. Hyvää ku takuuajan kestävät! Mitä enemmän tekniikkaa sisällä sitä herkemmin hajoo - vähän tuntuu siltä.
     
    Viimeksi muokattu: 23.11.2006
  6. tinksi

    tinksi Member

    Liittynyt:
    25.09.2006
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mitä hankalaa siinä on? Ellei ole kahden sekunnin keskittymiskyvyllä varustettu ADHD-itkuraivaritapaus.
     

Jaa tämä sivu