Osittain salattu muistitikku----deletoiminen mahdotonta

Viestiketju Ajuri- ja softaongelmat -osiossa. Ketjun avasi miqksu 05.07.2008.

1. miqksu

miqksu Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Minulla on pqi-8G muistitikku. Olen tehnyt siihen kaksi salattua osiota TrueCrypt -ohjelmalla. Tilaa on vielä jäljellä melkoisesti, asia mikä tässä alussa tuli vastaan oli sellainen järjestelykysymys. Tuli ohjelmia jotka on tarkoitettu juuri liikkuvaan usb- muistiin. Olin kuitenkin jo asennellu esim. firefoxin erillisesti (firefox-portable), ja muita ohjelmia on myös. Kumma juttu, kun jotain ohjelmaa yrittää poistaa niin siinä tulee vastaan se ettei sitä voi tehdä, ja kommentti että kansion ominaisuudet pitäisi olla kirjoitusoikeudella. Tietenkin olen sen laittanut kansion ominaisuuksiksi, että sitä voi hallita. Mut silti jää tämä poisto- ja deletoimisprosessi kesken juuri yllämainitulla tavalla. Aika vaikea, vai mitä?.

2.  
  3. easton94

easton94 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kokeilepa Unlocker-ohjelmaa. Sen avulla voit poistaa tiedostoja/kansioita, jotka ovat lukittu.

4. miqksu

miqksu Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Heh, ratkesi jollainlailla. Se koko tikku meni hukkaan, vielä muutama päivä sitten olisin sanonut ettei tuollaista mulle tapahdu, tai ehkä hammasta purren. Vielä yritän etsiskellä, kiitos kommentista. Se on varma että laitan ton unlockerin seuraavaan tikkuun jonka hukkaan. Jos vaikka joku tarvisi.

Jaa tämä sivu