Heh... Seuraavassa ehkä yks turhimmista topikeista ikinä, mutta nyt on KIIRE eikä oo ketään osaavaa lähistöllä. "Hello, Thank you for contacting Steam Support. We apologize for the inconvenience. In order to investigate this issue, we will need to verify your ownership of the software and associated Steam Account(s). If you registered software purchased at a retail location, please write your Support Incident Number on the quick reference card or sticker above the CD Key and reply with a digital photo or scan of the CD Key - if you have any difficulty locating the CD Key on the packaging, please see the following link: ***************************** If you purchased software through Steam, please confirm the card type (Visa, Mastercard, Discover, American Express), full name, expiration date, and last four digits of the card used with the order(s). After verifying your proof of ownership we will gladly assist you with this issue." Steam/Counter Strike/cd-key ongelma siis.
Kiitos että otit yhteyttä Steamin tukeen, ja pahoittelumme... Jotta voimme tutkia tapausta tarvitsemme todisteen että olette tuotteen sekä tilien omistaja. Jos ostitte tuotteen kaupasta, niin kirjoittakaa "Support Incident Number" korttiin/tarraan joka on CD keyn yläpuolella ja lähettäkää siitä digitaalinen / skannattu kuva. Linkistä apua jos cd keytä ei löydy. Jos ostit tuotteen Steamin kautta, niin ilmoita kortit tyyppi (Visa, Mastercard, Discover, American Express), koko nimi, osto päivämäärä ja ostoon käytetyn kortin neljä viimeistä numeroa. Kun todisteet omistajuudestanne on lähetetty, niin autamme mielellämme.
Eli mikä toi "Support incident number" on mikä siihen cd-keyn yläpuolelle kirjotetaan. Eihän se kai ihan tommosenaan siihen tuu.
Suora lainaus MBnetin sivuilta "Varo WoW- ja Steam-huijausviestejä (11.1.2007) Varo WoW- ja Steam-huijausviestejäPhishing-hyökkäykset ovat niin kutsuttua sosiaalista hakkerointia, jossa yritetään huijata kohde luovuttamaan esimerkiksi nettipankin tai muun palvelun käyttäjätunnukset. Yleensä khalastelija lähettää sähköpostia, joka näyttää tulevan kohdepalvelun ylläpitäjiltä. Postissa saatetaan väittää, että palvelun käyttäjätietokannat ovat hukkuneet tai että käyttäjän tilillä on havaittu omituista toimintaa ja se suljetaan, ellei käyttäjä luovuta salasanatietojaan. Varo WoW- ja Steam-huijausviestejäAlkuviikolla netissä on kiertänyt phishing-viestejä, joissa yritetään huijata vastaanottajaa luovuttamaan Steam-palvelun tai World of Warcraft -pelitilin käyttäjätunnuksia ja salasanoja. Steam-posti näyttää tulevan Valvelta ja siinä uhataan käyttäjää tilin sulkemisella, ellei käyttäjä mailaa kirjautumistietojaan annettuun osoitteeseen. World of Warcraft -sähköposti seuraa samaa kaavaa. Phishing-hyökkäykset voi välttää muistamalla seuraavat seikat. 1) Mikään asiallinen nettipalvelu ei koskaan pyydä käyttäjiä lähettämään tunnuksiaan ja salasanaansa sähköpostitse tai pikaviestiohjelmassa. 2) Sähköposteissa olevia linkkejä ei pidä klikkailla, etenkin jos ne näyttävät osoittavan palvelun sisäänkirjautumissivuille. Linkin osoite voi olla väärennetty. 3) Mikäli jokin viesti vaikuttaa epäilyttävältä, se kannattaa lähettää edelleen palvelun viralliseen tukiosoitteeseen, joka löytyy palvelun kotisivuilta. " Ajattelin ihan vain huomautuksena kun tuli mieleen, että näin tuollaisen uutisen. Tosin ilmeisesti olet kysynyt jotain tuolta Steamin tuesta ennen kuin sait tuon viestin. Vapaasti käännettynä tuo support incident number voisi olla, palvelunumero tai asiakastuentapausnumero. Ihan mutulla heitän, että olet ilmeisesti saanut tuolta vastausviestissä jonkinlaisen palvelunumerosarjan ja se muka pitäisi kirjoittaa johonkin ja sitten skannata&lähettää takaisin?