Eli tarttis saada tehtyä exeltaulukko joka on vähän kuin puhelinluettelo eli Nimi ja puh.nro jne. sarakkeet. 25 niminen laatikko aina per sivu ja sivuja tulisi useita kymmeniä. Eli ongelma on siinä miten saan nimet aakkosjärjestykseen niin että jokaisella tulostettavalla sivulla näkyy silti nämä otsikot (nimi, numero jne)? Olikohan mahdollisimman epäselvästi selitetty.. Toivottavasti silti joku pystyisi auttamaan.. Tässä vähän samannäköinen kuva
Ei taida olla kuitenkaan Windows ongelma? Eikä mainintaa Excelin versiosta, näissä kun on jonkun verran eroa vanhempien ja uudempien välillä. No, oletetaan sitten että käytössä on vaikka 2010. Excelissä Sivun asetukset -välilehdeltä valitaan Tulosta otsikot -painike, avautuvasta ikkunasta valitaan Taulukko -välilehti ja Ylhäällä toistettavat rivit -kohdasta valitaan valintapainike, ja sitten valitset sen rivin jonka haluat toistuvan jokaisella tulostetulla sivulla ja lopuksi OK -painike.