Osaamaton LCD:n ja kaiuttimien liittäjä

Viestiketju Televisiot -osiossa. Ketjun avasi Wezgu 27.05.2008.

1. Wezgu

Wezgu Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Hei
    Olen mahd. ostamassa Tannoyn F1 tai F2 kaiuttimet ja siihen jonkinlaisen vahvistimen mukaan.
    Avainkysymys onkin mitä liitäntöjä tarvitsen tällaisessa tapauksessa omaan TV:seeni jonka liittäisin siis mukaan siten, että tv:n äänet kuuluvat kaiuttimista.

Olen siis ostamassa myös uutta TV:tä ja tällainen olisi minulle muuten hyvä, mutta nämä tulevat liitinasiat mietityttävät TV:n ostossa.

Tässä tietoa tv:n liitännöistä:

(samat tiedot löytyvät mukavampina lukea laittamassani linkissä)

Ja lisätään nyt soppaan vielä, että mukaan tarvitsisi saada Xbox360 -konsoli ja myöhemmin mahd. DVD-soitin.
    Eli tv:n liitintarve ihmetyttää, kun itse suoraan sanoen olen hiukan ulalla siitä, mitä liitintä tarvitsee minne jne.
    Kiitoksia kuitenkin jo tämän 'tomppelin' neuvomisesta ja jos viesti on väärällä alueella sanokaa vain heti.

2.  
  3. Miitti

Miitti Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Optisesta ulostulosta telkkari vahvariin kiinni, xbox ihan vaan telkkariin joko hdmi:llä tai komponentilla kiinni. DVD soitin ihan mihin haluat, äänihän menee joka tapauksessa vahvistimelle, vaikka kiertäisikin telkkarin kautta.

4. Sievari

Sievari Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Millaista vahvistinta olet ostamassa?
    Jos ostat jonkun a/v vahvistimen, niin kannattaa kytkeä kaikki vehkeet vahvistimeen ja siitä kuva telkkariin.

Jaa tämä sivu