osaako kukaan neuvoa miten saisi videoista kuvan tv-korttiin

Viestiketju Muuta keskustelua kotiteatterista -osiossa. Ketjun avasi BitLoop 03.11.2005.

  1. BitLoop

    BitLoop Regular member

    Liittynyt:
    13.03.2005
    Viestejä:
    713
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    eli ongelma olisi seuraavanlainen..

    ostin muutamapäivä sitten tuollaisen http://www.toptronics.fi/TopProduct...8fc4aceec33cfa9bc2256d3300295a86!OpenDocument

    mutta on yksi ongelma.

    nimittäin jos laitan normaalin antennipiuhan korttiin kiinni niin löytyy kanavat 1,2,3 ja 4

    mutta jos laitan videoista sen pyöreänperus piuhan tv-kortin antenniliitäntään kiinni, laitan videokasetin sisään ja laitan pyörimään ja koetan hakea kanavia niin ei löydy yhtään mitään..

    tai pari kertaa sattui löytymään mustavalkoinen ja hyvin epäselvä kuva..

    eli mistä johtuu että ei löydy mitään tuon piuhan avulla.. vaikka jos sen piuhan laittaa tv:n antenniliitäntään niin löytyy heti.
     
  2.  
  3. dafge

    dafge Regular member

    Liittynyt:
    28.03.2005
    Viestejä:
    263
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ja minä haluaisin tietää miten saan digisovittimen kytkettyä TV-korttiin, itse en ole johto-adapteri-viritelmilläni onnistunut.

    Anteeksi jos olisi pitänyt laittaa uusi aihe, mutta kaiketi tuo videonauhurin ja digiboxin liittäminen käy samankaltaisesti, vai?
     
  4. BitLoop

    BitLoop Regular member

    Liittynyt:
    13.03.2005
    Viestejä:
    713
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    no minä ainakin olen käyttänyt digiboxia sellaisessa tv:ssä jossa ei ole scarttia näin..

    eli digiboxista scartti videon perään ja videoista kuva tv:seen sillä pyöreällä antennipiuhalla ^^ ainut huonopuoli vaan on se että pitää olla videot päällä aina jos katsoo digikanavia
     
  5. stardust

    stardust Regular member

    Liittynyt:
    14.11.2003
    Viestejä:
    309
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    28
    Olen käyttänyt TV-kortin s-video in-liitäntää saadakseni videoiden tai digiboxin kuvan PC:lle, en antennipiuhaa. S-videokanava päälle. Videossani tai digiboxissani scarttipaikkaan scarttipalikka, josta s-video- ja audiokaapelit sekä OUTPUT-asento nappulaan.
     
  6. Mummy

    Mummy Active member

    Liittynyt:
    26.06.2003
    Viestejä:
    2,856
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    BitLoop Ja dafge: Se millä rf taajuudella (esim: RF38) laitteenne lähettää signaalin on se juttu eli katsotte laitteenne asetuksista mikäse taajuus on ja onko se edes käytössä vai meneekö pelkän rgb, s-video, jne... kautta.
    sitten kun se on selvillä niin haette sen vaan manuaalisesti vastaanottimistanne ja säädätte hienosäädöllä kohdalleen.
     

Jaa tämä sivu