originaali cod4 ei toimi?

Viestiketju PC:n pelit -osiossa. Ketjun avasi tuonela77 18.11.2007.

1. tuonela77

tuonela77 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    kone ilmoittaa seuraavaa iw3sp.exe lakkasi toimimasta? eli kun käynnistän pelin ja tulee valmistajan logot ja alkaa video ja painaa spacee niin heti kohta peli katkeaa.käyttiksenä vista
    ja peli asennettu uudestaan 3 kertaa ja enää ei jaksais asennella sitä eli kertokaa ihmeessä miten saan sen pelettämään.

2.  
  3. Jouko?

Jouko? Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    32
    Pisteet:
    78
    Etsi se iw3sp.exe ja muunna sen nimi iw3sp.bak:si sitten sen pitäisi toimia. iw3sp.exe -> iw3sp.bak

Viimeksi muokattu: 18.11.2007
  4. tuonela77

tuonela77 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    kiitti ohjeesta mut ei auttanu tekee ihan samaa aikaisemmin. siellä asennuskansiossa on myös iw3mp.sovellus myös että oliskohan se se mikä pitäis muuttaa?

5. Jouko?

Jouko? Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    32
    Pisteet:
    78
    Hmm.. Itellä on vain toi demo koneella niin siinä COD4 pääkansiossa on se iw3sp.exe jolla se peli laitetaan päälle niin varmaan se pitää muuttaa.

EDIT: Toinen mikä on tepsinyt on seuraavanlainen eli menee siellä COD4 hakemistossa "miles"-kansioon ja muuttaa "mssmp3.asi" tiedoston "mssmp3.bak" muotoon.

Viimeksi muokattu: 18.11.2007
  6. aN_we

aN_we Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Itselläni taitaa olla myös sama ongelma kuin tuonela77:lla paitsi että se esiintyy moninpelissä. Yksinpeli toimii kyllä ihan normaalisti.

Kun painaa moninpeli kuvaketta tulee teksti: http://img100.imageshack.us/my.php?image=cod4error1co7.jpg
    jonka jälkeen kun painaa kyllä tai ei niin tulee aina erroria: "iw3mp.exe lakkasi toimimasta..."

1.1 patchi on laitettu ja ajurit pitäs olla kunnossa eikä edellliset neuvot auttanu. Mitä siis tehdä?

7. tuonela77

tuonela77 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    nyt on kaikki keinot kokeiltu mut eipä toimi. Sitten heti tahän heräs ehkäpä todella tyhmä kysymys.(eikä sitten naureskella.) pelihän on tosiaan orginaali mutta se on myös asennettu broidini koneellekkin eli onko codissa jotn samanlaista sydeemiä kun half lifen steam?

8. stay

stay Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    eipä se aitous vaikuta päälle laittamiseen, vasta servulle menemisessä tulee vastaan ongelmat jos ware peli...

9. aN_we

aN_we Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Aika erikoisella keinolla sain pelittämään :p Iskin headsetin kiinni koneeseen jollon alko toimimaan. Toivottavasti korjaavat joskus ton jutun että toimis niinku pitäs...

10. konne

konne Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Usbilla toimivan vai normi?

11. aN_we

aN_we Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    normi

12. konerikko

konerikko Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Mullakin tulee ongelmaa cod4 kanssa eikä taho lähteä käyntiin ollenkaan. Pitäiskö asentaa dx9 siitä levyltä vaikka onkin 10 ja 9 kun kaveri väitti sen toimivan jos sen asentaa. Ja miten sen tiedoston muuttaminen bak muotoon tapahtuu

13. tokke

tokke Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    kokeilkaa tätä ohjauspaneeli-->laitteisto ja äänet--->ääni-->tallennus--->näytä kaikki käytöstä poistetut laitteet--->stereo mix ottakaa se päälle ja kokeilkaa mulla lähti niin pelittään

14. Maple87

Maple87 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Itellä oli Vistalla samainen ongelma, ongelma ratkesi kun poistin AC97'n asennetut ääniajurit ja peli alkoi toimimaan moitteettomasti... No onneksi äänet kuuluvat muutenkin

15. HermanniS

HermanniS Guest

16. Blizzard5

Blizzard5 Guest

Voisko joku kertoo mitä pitää tehä ku mul on toi demo ja ku koitan käynnistää sitä, niin siihen tulee teksti:
    . Mitä pitäs tehä?

17. Poksupete

Poksupete Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mullakin oli sama ongelma, mutta tuon tein ni alko pelittää. Ihme juttu :D

18. jkorpi

jkorpi Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mulla on 32bittinen Windows Vista ja siihen tuli yllättäen tuo edellämainittu vika Call of Duty 4:sen kanssa. Eli eka pyytää menemään safe moodiin, jonka jälkeen kun "Yes" on valittu tulee seuraavaa virhe, johonka lataus sitten kaatuu:

Create2DTexture( 3_cursor3, 64, 64, 0, 861165636 ) failed: 8876086c = Invalid call

Olen uninstalloinut ja asentanut COD4:sta uudelleen ja sekään ei auta. Ääni lähteenä minulla on SB Elite Pro. Peli toimi tässä vistassa erinomaisesti noin 2kk ja sitten yllättäen lakkasi toimimasta (Mitään muutoksia en koneeseen tehnyt ennen tätä vikaa).

Koneena minulla on:

Prossut: 4 x 3.06Mhz intel
    Muistia: 4Gigaa (joista vista käyttää minkä osaa)
    Äänikorttina: Sound blaster Elite pro
    Grafiikka korttina: AGP väylässä oleva Sapphire 1950x pro

...tapahtuneen jälkeen olen lisäksi asentanut nyt uudestaan äänikortin ja grafiikka kortin ajurit

Osaako joku auttaa?

19. jkorpi

jkorpi Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    ...nyt sain vihdoin toimimaan. Olin jo vähällä asentaa XP:n takaisin koneeseen. Eli näin lähti toimimaan.

Videokortin komentokeskuksessa on 3D valikossa on valinta
    "Support DXT Texture Format's" ja se pitää olla valittuna. Se olikin minulla valittuna, mutta otin sen pois koitin käynnistää peliä (sama vanha vika) laitoin sen takaisin päälle ja taas edeltävä steppi ja peli lähti toimimaan. Eli tuo "Support DXT Texture Format's" valinta piti tsekakata "pois" ja takaisin "päälle"

20. sandr0

sandr0 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mä oon nyt kokeillu jokaista neuvoa mitä kaikilta sivuilta oon löytäny ja ei silti toimi.

21. sumppi12

sumppi12 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Yleisohjeet ongelmaan:
    (0.5. aja adminina)
    1. mikki koneeseen kiinni
    2. stereomix päälle
    3. uusimmat patchit?
    4. asenna uudestaan