Onko käyttäjillä ollu ongelmia Prodye Premium 2x DVD-R 4,7 GB -levyjen kanssa Optorite DD0401 -asemalla? Jos olette saanut toimimaan, niin millä firmwarella ja millä ohjelmalla? Minulla valittaa jotakin Power Calibrate erroria tai vastaavaa. Esim. Mediancan DVD+RW -levyt ovat palaneet täydellisesti. Voisiko ongelmaan olla joku muu syy. Olen käyttäny Nero 6, Alcohol 120% ja CDRWIN 5 -ohjelmia. Firmwareina olen kokeillut 110E, 120E ja 130E. Entäs muut levyt, mitä olette käyttäneet ja miten toimineet, kommentteja..
Mä oon tolla Optoriten DD0401 asemlla polttanut seuraavia DVD levyjä Verbatim DVD+R Octron DVD-R (Lidl:stä ostettuja) TDK DVD+R Sony DVD-R Verbatim DVD+RW Noita verban DVD+RW levyjä en oo saanut muissa asemissa tunnistumaan, vaikka olen polttanut levyt erilaillakin esim. DVD leffan tai dataa normaalina ja UDF formaatissa. Tässä pian tilaan varmaankin saksasta levyjä, pitää varmaan kokeilla ainakin 2 merkkiä.
Joo itse ajattelin tilata Ritekin G04 levyjä CDrohlingesta, ovat ainakin kehuneet laadukkaiksi, eivätkä edes maksa paljoa (50kpl 65€). Nuo Medianca DVD+RW ovat toimineet tosi hyvin, jos halpoja +rw levyjä Optoriteen etsii.