Onko kukaan ostanut www.cdr-by-mail.co.uk :sta noita levyjä? Voiko tuolta tilata ilman luottokorttia? Toimiiko toi levy pioneer 105 ja nec 1300 asemissa?
afastest olikos sulla Toshiban kärytin, mulla on kasa Whitelabelin -rw:tä joissa on optodiskin koodi..ei toimi.. asema ilmoittelee virheistä.
Joo Toshiba on. Eli näissä WhiteLabeleissa -RW mitä minulla on optodiscin koodi ja ne eivät sitten toimi Toshibassa millään firmwarella ei 1031 , 1032 ,(RPC-2) eikä X031 tai X032 (RPC-1) Tässä sulle linkki sivulle jossa on paljon tietoa asiasta http://forum.rpc1.org/viewtopic.php?t=8727&postdays=0&postorder=asc&start=0 Japanilainen insinööri on tehnyt hienon ohjelman nimeltä kmedit olla pystyy muuttaa hex:aa niin että asema poltaa levyä joka on 1x niin muutoksen jälkeen onkin 2x, olen kokeilut ja toimii, tai poltto-ohjelma näyttää että levy on 2x ja Toshiba poltaakin 1x nopeudella. Eli levyn pitäisi palaa 2x ja poltto ajan olla 29 min mutta onkin 55 min jos polttaa n.4.3Gt Tästä ohjelmasta saa avun siihen. Tämä juttu nyt meni ohi tuon alkuperäisen kysymyksen..sorry Attek