Onko tuo yllä mainittu prossu tosiaan täysin sama kuin AMD Opteron 146 2.0GHz Boxed (San Diego, 0.09µ)? Otsikossa oleva on otettu kasuplanin sivuilta ja tuo toinen elektronin sivuilta. Kasuplanin sivuilla ei ole mitään lisätietoja tosta prossusta. Mietityttää vaan kun tota hintaeroa näkyy kasuplanin ja muitten välillä olevan aikalailla.
Juu, lähetin postia sinne, ja sano et 939-kantaan on. Nopee vastaus. Tietysti tavara on loppu, parin viikon odottelu vähintään.
Nuo ovat loppu kaikkialta. Itse tilasin 25.10 eikä oo mitään kuulunu, tai on sitä että toimitukset viivästyy. Alkaa pikkuhiljaa vittuttaa ku kaikki muut osat löytyy, mutta ei prossua.
Juu, vaikeeta taitaa olla noitten saaminen, mullakin on muut osat tulossa Saksasta, ja ovat aika pian varmaan perillä. Ei oo mukavaa odotella pelkkää prossua... Vanhasta koneesta on tulossa varmaan aika paha sota kun ei koneen myyjä oo oikeen innokas korjaamaan takuuna... (kone ollu korjauksessa jo kolmatta kuukautta... btw
Chopper, heitin tohon siis vaan kommentin, miksi oon siis uuden koneen ostamassa, oli siis kyse vanhasta koneestani. Heitti virtalähde piikin ja poltti emon ja melkeen kaikki. Kolme kuukautta oon taistellu äijän kanssa takuukorjauksesta, nyt meni hermot olla ilman konetta ja ostan uuden ja taiastelen takuusodan loppuun rauhassa... (myyn pois sen vanhan jos/kun sen joskus takaisin saan) On sitä kaikenmoisia yrittäjiä maailmassa. Tää kaveri vei mun uskon pieniin nettifirmoihin, en osta niistä enää mitään.
Tilauspaikkakin saattaa vaikuttaa. Itse tilasin opteron 144 prossun tistaina ja perillä oli jo keskiviikkona
Olisi itsekin kannattanut nähtävästi kattella parempi tilauspaikka, mutta tilasin samasta paikasta vähän enemmän tavaraa joten otin senkin sieltä, välttääkseni turhia postimaksuja.
jännää kyllä että jotkut odottaa kuukausia ja jotkut päivän... ja noilla on suunnilleen sama saatavuus.