Onko teillä kesätöitä?

Viestiketju Vapaata keskustelua -osiossa. Ketjun avasi pete114 19.06.2006.

1. pete114

pete114 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Pistetäämpä tänne tämmönen keskustelu pyörimään. Eli onko teillä työpaikka tiedossa. Laittakaa viestiin työpaikka, sen kesto ja jos haluaa kertoa niiin myös palkka. Vois sitte verrata mitä tienaa. Myös mitä meinaa ostaa näillä rahoilla.

Ite olen töissä metsähallituksella istuttamassa metsää. Huomenna loppuu työt ja se on kestäny 12 päivää. Rahaa siitä saan noin 1500€. Enemmänkin voi saaha jos vain jaksaa raataa. Ja rahat menevät tietokoneen ostoon.

2.  
  3. Kremo

Kremo Guest

12 päivää ja 1500€?!? Minkälainen sun työnkuvas on?

Ite en hankkinut kesätöitä, koska jaan lehtiä (Tamperelaista). Kyllähän sitä olisi kerennyt jakamaan samalla, mutta ei ole vakituista työpaikkaa. Pari kertaa olen käynyt Tampereen Markiisilla repimässä vanhoista markiisinrungoista kankaita ja niittejä. Sain 2 päivältä 40 € yhteensä :D Ei mikään huippupalkka, mutta ei työkään mitään vaativaa ollut.

4. pete114

pete114 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Siis siinä istutetaan taimia. Ne on kai männyntaimia. Työ on rankkaa, mutta rahallisesti todella hyvä. Yhdestä taimilaatikosta saa noin 14€ riippuen missä istuttaa ja siinä laatikossa on 231 tainta. Onhan se työ rankkaa varsinkin ekakertalaiselle, mutta kyllä siihen parissa viikossa loppuu. En kyllä tiiä yhtään työpaikkaa josta sais nuin hyvin rahaa niin lyhyessä ajassa. Ja palkka vain kasvaa Mitä enemmän lyö taimia. Päiväpalkka on 63€ mutta itellä on päivästä riippuen yli 100€.

5. Skedeejä

Skedeejä Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Itse en mene kesätöihin, koska ei huvittanut.
    Kyllähän tuolla 1500€ jo jonkilaisen myllyn saa. :p

6. Kremo

Kremo Guest

Kannattaa pate jatkaa sitä niin kauan kun jaksat jos meinaat koneeseen sijoittaa. Kun keräät tarpeeksi niin voit ostaa sellaisen myllyn, että [bold]HUHHUH![/bold]Jos olet järkevä niin saat todellisen tehomyllyn kasaan. Itse tekisin niin paljon työtä, että voisi ostaa jotkut tärkeät osat (prosessori, kovo, näyttis yms.) todella hyvät ja sitten tarpeeksi iso kotelo kaikille herkuille :D

7. pete114

pete114 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Helppo se on siellä kotona sanoa, että kannattaa painaa ku intiaani siellä metässä :) On se niin rankkaa homma ja välissä alkaa niin v****taan ettei ole tosikaan. Ei ne yleensä kestä kuin sen 2 viikkoa eli 10 päivää. Meillä oli vielä 2 päivää ylimäärästä mikä ei minua haitannu yhtään.

Ja nimi on pete :)

8. dOnki

dOnki Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    myä oisin menny kirkonummen kunnalle duuniin leikkaa nurmikkoja tai jotain mutku piti olla täyttäny 16 jo maaliskuussa. mikä järki siinäkin. pöh
    sitten ku oisin soittanu viimeviikolla jäätelökiskan pitäjälle ni oisin päässy duuniin mut se taas ei oikeen innostanu. nyt jää sit kesärahat tienaamati. voi voi.

Jaa tämä sivu