Toimiskohan tuo meikäläisen koneella? Ainaski system requirements lab väittää, että hyvin pitäs toimia? En raskisi ostaa ellen ole varma..
Kyllä pyörii. ps. asenna heti se patchi, koska sen jälkeen ei kuulemma vanhat savet toimi... Ja ilman sitä löydät pelistä bugeja enemmän kuin laki sallii.
Moninpelidemo on ainakin venäjäksi, muista kielistä en osaa sanoa. Itse kyllä petyin totaallisesti peliin, 5 vuotta myöhässä eikä juurikaan kummoinen peli.
tänään sen stalkerin hankin ja on muuten loistava peli. bugeja on hiukan, mutta ei liikaa. mulla on lähes vastaava kokoonpano: X2 4200+ ja radeon 1900gt ja 2gb ram ja 1280*1024 resooluutio ja high graffat, niin vähän tökkii joissain tilanteissa, mutta ihan ok silti. ja todellakin suosittelen peliä
Ihan hyvin se tolla sigun koneellakin pyörii 1280*1024 resooluutiolla niin luulis noilla X2 prossuillakin menevän
Niinpä. Tämä projekti on jostain kumman syystä viivästynyt niin moneen kertaan että muut pelit ovat menneet ohi. Ja itse olen huomannut monia bugeja sekä olen lukenut hirveän määrän valituksia ja kaatumis ilmoituksia eri foorumeilta... Miksi tämä edes julkaistiin puolivalmiina? En ole bugien takia pelannut peliä enään vähään aikaan.
Mulla kaatui puolentoista tunnin sisällä kahteen kertaan (toinen just äsken) ja alan vähän kyllästyä.. Ja se päivitys on kyllä asennettu.
En ole kanssa päivittänyt ja ei ole kaatunut kertaakaan.Huippupeli .Kaatumiset voivat myös johtua monella siitä, ettei ole päivittänyt ajureita ja siitä taas on turha peliä syyttää.
MINIMUM SYSTEM REQUIREMENTS: Microsoft® Windows® XP (Service Pack 2) / Microsoft® Windows® 2000 SP4 Processor type : Intel Pentium 4 2.0 Ghz / AMD XP 2200+ 512 MB RAM 10 GB available hard drive space 128 MB DirectX® 8.0 compatible card / nVIDIA® GeForce™ 5700 / ATI Radeon® 9600 DirectX® 9.0 compatible sound card LAN/Internet connection with low latency Cable/DSL speeds for multiplayer Keyboard, Mouse RECOMMENDED SYSTEM REQUIREMENTS: Microsoft® Windows® XP (Service Pack 2) / Microsoft® Windows® 2000 SP4 Processor type : Intel Core 2 Duo E6400 / AMD 64 X2 4200+ 1.5 GB RAM 10 GB available hard drive space 256 MB DirectX® 9.0c compatible card / nVIDIA® GeForce™ 7900 / ATI Radeon® X1950 DirectX® 9.0 compatible sound card LAN/Internet connection with low latency Cable/DSL/T1+ speeds for multiplayer Keyboard, Mouse HIGH SYSTEM REQUIREMENTS: Microsoft® Windows® XP (Service Pack 2) / Microsoft® Windows® 2000 SP4 Processor type : Intel Core2 Duo E6700 / AMD 64 X2 5200+ 2 GB RAM 10 GB available hard drive space 512 MB DirectX® 9.0c compatible card / nVIDIA® GeForce™ 8800 / ATI Radeon® X1800 DirectX® 9.0 compatible sound card LAN/Internet connection with low latency Cable/DSL/T1+ speeds for multiplayer Keyboard, Mouse
Melkein samanlainen kone paitsi emo on joku asuksen ja 7900gt. Toimii melko hyvin, kun ottaa ruohot ja ruohon varjot pois myös varjoja voi muuten karsia vähän. Jos et pelaa ennen kuin otat pois et jää mistään paitsi. Pelaan ilman päivitystä koska aloitin pelin viikkoa ennen päivitystä.. edit. Reso on 1280*1024 parhaat texturet ja hahmot
allekirjoituksen koneella tuo stalker pyörii todella nätisti(pientä nykimistä tosin ilmenee silloin tällöin), ihan yllätyin kun rupesin pelaamaan ...tosin 800x600resoilla(15" CRT) voi olla vaikutusta asiaan pitäs se uus näyttö kyllä repii jostain :/ en oo asentanu sitä patchii, eikä peli ole silti vielä kertaakaan kaatunu, muutaman kerran tosin oon tippunu ihan kirjaimellisesti mapin alle, mutta sekin ihan oma vikani kun halusin ohittaa "viholliset" "kiertotietä" pitkin näin lopuks pitää vielä ihmetellä että miksi nuo pelien kone-tehovaatimukset pitää aina ilmoittaa rautalistana, olis paljon kätevämpää jos siinä niiden lisäks(/tilalla) olis tietyt 3DMark pisterajat joiden mukaan nuo suositukset menis, esim; "Peli x:lle suositellaan 4000pisteen tulosta 3DMark06:sta jotta peli x pyörisi sulavasti medium grafiikoilla." ^helpottais sulavuus/näyttävyys balanssin säätämistä ylikellotetuilla koneilla =) (vaikka saahan ne testaamalla säädettyy, mut toisinaan se vie aikaa, ja kuitenkin tulee ahnehdittua liikaa silmäkarkkeja ja sitten pelit tökkii )
Sigun kokoonpanolla ja 1280x1024 resolla sekä suhteellisen hyvillä grafiikka asetuksilla peli takkuaa varsinki aluksi hirveästi. Kun kävelee bunkerista ulkoilmaan niin jo alkaa nykimään ja pahasti , mutta hetken pelailun jälkeen alkaa toimimaan sujuvammin. Tietenki olis aihetta laskea asetuksia, mutta peli ei iskenyt ollenkaan. En siltä mitään odottanukkaan, mutta paljon on hypetetty eri puolilla niin kuvittelin, että olis joku kuningaspeli. Jos taas palais sen pariin tylsinä kevät iltoina.
Minullakin pätkii kentän alussa mutta muutaman sekunnin jälkeen se tokenee. Latailee varmaan vielä ympäristöä ja efektejä tai jotain.