Hei arvon keskustelijat! Olen nyt pitkään yrittänyt etsiä ohjelmaa joka tallentaisi kaikki tiedot siitä mitä koneellani tapahtuu päivän aikana. Niin että selkeästi näkisin missä nettisivulla on käyty ja mitä ohjelmia on käytetty. Olen myös yrittänyt etsiä vanhoja messenger keskustelujani koneeltani mutta en tiedä miltä kansiolta ne löytää. Jos kenelläkän teistä on vähänkään tietoa, että onko edellä mainitsemani kaltaista ohjelmaa olemassa niin olisin erittäin kiitollinen jos voisitte kertoa mistä. Myös messenger lokitiedot olisi kiva löytää. Kiitos jo etukäteen kaikille.
Kuulostaa vähän siltä, että ei taida olla omaan koneeseen tulossa. Tuollaisia on olemassa, mutta niiden käyttö kaikkeen muuhun kuin oman toiminnan tallentamiseen on laitonta, eikä niin kuin lataaminen netistä on laitonta, vaan niin kuin tietomurto on laitonta.
Kyllä tuo tuntuu vähän siltä että haluat vakoilla jonkun muun tekemisiä. Silloin taitaa mennä vähän tietosuojan väärälle puolelle.
Olisin halunnut nähdä mitä veljeni puuhailee koneellani kun olen koulussa mutta jos se on laitonta niin ei sitten Mites ne vanhat messenger keskustelujen lokitiedot?
Tuo olisi juuri erittäin laitonta. Jos mietit sen puuhia koneellasi, niin laita salasana koneeseen ja veljelle oma tunnus. Sillä pääset vaivoistasi.
Oli laitonta tai ei niin mene Messenger > Työkälut > asetukset > viestit > siellä on viestihistoria ja sieltä pitäisi näkyä minne kansioon viestit on tallennettu.
Neuvoja saa antaa mutta kannattaa nyt käyttää järkee. Jos sinulta pyydetään kaverin pankkitunnuksia ja tiedät ne, niin annatko ne?
Mutta hän antokin väärät tunnukset. Noin se toimii PC:llä, macilla erilailla Järkeä käyttämällä ne saattaa löytyä jos etsii
Eipä siinä mitään laitonta ole jos kertoo mistä messengerin viestihistoria löytyy, sillä sen saa kaikki selville messengerin asetuksista. Tietoa eteenpäin soveltaessa on syytä muistaa mitä Suomen laki asiasta sanoo.
Tähän vedoten voin siis kertoa, että helpoiten lokitiedot löytyvät (jos ne on päälle laitettu) kun etsii sanalla "messenger" Spotlightilla. Ainakin näin Snow Leopardilla ja Messenger for Mac:llä.