onko sellasta vehjettä olemassa tietsikkaan kuin monilevy cd-rom asema/vaihtaja johon mahtuu 4-10 cd:tä joko sisäinen tai ulkoinen.Jos on niin minkä merkkisiä ja mistä saa.
Kyllä olen nähnyt jossain oisko jotai -95 vuoden 486 koneessa moisen vekottimen. Meni muistaakseni 6 levyä ja jokainen levy näkyi omana asemana. Kooltaan ei ollut normaalia isompi mutta merkistä ei havaintoa
Joo, mulla oli joskus semmonen 4:n levyn vehje, missä tuli sitten 4 asemaa lisää koneeseen. Oli normaali cd-aseman kokonen, 4x nopeuksinen. Merkkiä en saa nyt millään mieleen, voi olla että oli teac. Koneisto siinä oli tosi hidas. Se siis vaihtoi aina jonkun levyn samaan lukijaan. En tiedä onko vastaavia enää kun tämäkin oli joku 3-5v sitten.
En ole kyllä tommosiin vaihtajahärdelleihin hetkeen törmännyt, mutta tosiaan 486 aikana sellaisia oli. Tosin käyttömukavuus ei ollut kovin suuri koska siinä asemassa (jonka kanssa olin tekemisissä) oli iso "pakka" jonka sisään meni semmosilla pikkukelkoilla sit olikohan 4 levyä. Koneisto tosiaan hidas ja ruksutteli kanssa kovasti. Osta mielummin normaali asemia muutama jos paikkoja koneessa riittää.