Onko Netbux ja Pay-pup tuttuja jo?Näyttää hyvin toimivan!

Viestiketju Vapaata keskustelua -osiossa. Ketjun avasi henkkka 09.05.2005.

1. henkkka

henkkka Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Tutustuin muutama päivä sitten Netbuxiin ja Pay-pupiin. Tarkoitushan näissä on käyttää kyseisten sivujen hakukoneita, jotka hakevat googlen kautta. Aina, kun haet jotain, tienaat siitä 2 senttiä. Netbuxin avulla voi tienata päivässä 0.80$ ja pay-pupin avulla 1.0$.

Niin ja jos saat jonkun muun myös käyttämään näitä, tienaat myös sen, mitä muut hakevat. Aika uskomatonta, mutta tottahan tuo näytti olevan.

No, pidemmittä puheitta kannattaa käydä rekisteröitymässä ja kokeilemassa ihan itse. Pistäkää vaikka sitten kommenteja, kun olette kokeilleet. Toimii todella hyvin ja vain hyvää palautetta olen muilta kuullut.

Niin ja paypal tili kannattaa avata, sillä maksut tulevat paypal tilille.

Huom! Mitään ei siis itse tarvitse maksaa.

P.S Netbuxin sivut taitavat olla päivityksen alla nyt (9.5.2005 klo 04.22), mutta kannattaa kokeilla myöhemmin uudestaan.

Viimeksi muokattu: 09.05.2005
  2.  
  3. revenb

revenb Guest

..Joopa joo..ja kun elää synnittä pääsee paratiisiin ja ku räjäyttää itsensä ja muutaman väärä uskoisen siinä samalla saa 1000 neitsyttä ja elää onnellisena paratiisissa..
    Ja työnnä rectum kanaaliin tällaset viestiketjut!!!

4. stauf

stauf Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
  5. turska

turska Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    No just joo..

6. Threat

Threat Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Ilmaiseksi ei yleensä saa mitään. Ensinnä tulee mieleen että sähköpostia saatetaan käyttää spammin kohteeksi ja googlehakujen kautta he saavat selville mielenkiinnon kohteesi jotta voivat lähetellä sopivaa mainosp***aa. Muutakin iloa varmasti on mutta ei nyt tule mieleen. Ainakin tekisi mieli tietää onko kyseessä jonkun suuremman yhtiön alaisuudessa toimiva firma vai onko kyse jostain underground rikollisporukasta.

7. sniperfin

sniperfin Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mistä näitä sikiää ?

Vanha kunnon pyramidihan se siinä.

henkkka, ole hyvä ja älä enää postaa tänne, saat siitä hyvästä 5 centtiä, ja kaikki kaveriskin jotka ei postaa saa 5 centtiä.
    Tässä linkki rekisteröitymiseen:
    http://www.gofuckyourself.com/register.php?s=f49c7be19e6b655e1a8aa934b2e4b633&

8. romero

romero Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Sniper voisi sihtailla kiikaritähtäimellään näitä Netbux-postaajia ja rankaista headshoteilla.

9. henkkka

henkkka Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    No johan tuli kovaa tekstiä vastaukseksi.
    Tarkoitushan ei tietenkään ollut ketään loukata, mutta näköjään jotkut ottavat asiat heti henkilökohtaisesti ja ovat heti kurkussa kiinni, kun joku puhuu jostakin, joka itseä ei kiinnosta.
    No, meikäläiselle tuo netbux juttu on ihan uusi ja siitä syystä postasin, jotta saisin myös täältä kommentteja kyseisestä asiasta.

Muutamilta olen kuullut homman toimivan, mutta hyvä olisi kuulla myös asiasta puhetta ja kokemusta foorumeilla.

Täytyy kyllä todeta, että uskomattoman tylyä kommenttia tuli kyllä vastaukseksi. Jos asioista ei osaa asiallisesti keskustella, niin ei minun mielestäni kannata sanoa sitten mitään. Tuollaiset "gofuckyourself" jutut ovat kyllä aika naurettavia. Luulisin, että aikuisia ihmisiä kuitenkin suurin osa täälläkin on. Ehkä olen sitten väärässä..

10. V-kos

V-kos Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Tätä aihetta ei vaan hyväksytä täällä. Ihme ylipäätänsä että nuo sun linkit vielä näkyy tossa. Vanhoja viestejä selaamalla löydät varmaan pari vanhempaa juttua tästä aiheesta.

tuossa on sulle edellinen mainostus yritys
    http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/188084

Ps: Huomaa moden kirjoittamat terveiset alkuperäisen viesti tilalla. Samat sullekkin!

Edit: Linkki lisätty

11. Toymaatti

Toymaatti Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Hehheh... sniperfin! Olen mukana projektin rahoituksessa jos nää saadaan pois 5cent/lärvi :)

12. henkkka

henkkka Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ok eiköhän tuo jo kerro paljon.
    No, meikälle siis, kuten jo aiemmin sanoin, on tuo koko juttu ihan uusi, joten en tiennyt, että tuosta olisi jo ollut juttua aiemminkin.

No kuitenkin olisihan tuosta voinut ihan asiallisestikkin mainita, mutta joillakin on vain kova tarve päästä vain avautumaan, jos joku on hieman tietämätön (kuten minä tässä asiassa) jne..

Taas tuli sitten opittua uutta, joten kiitos vain niille, jotka asiasta asiallisesti mainitsivat.

Revenb ja sniperfin voisivat hieman harjoitella tuota itsehillintää, sillä kaikesta ei kaikki voi aina kaikkea tietää ja aina löytyy näitä tietämättömiä, kuten minä tässä asiassa ;)

EDIT: poistimpa nuo linkitkin tuosta alkuperäisestä viestistä.

13. sniperfin

sniperfin Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Henkkka vissiin luulee, että joku uskoo nämä hänen "ensikertalais" tarinansa, vaikka teksti oli kuin pyramidiin värväävän oppikirjasta.
    Aivan turha vanhalle yrittää esittää muka jotain tietämätöntä, täysin harkittua ja tahallista toimintasi oli.

14. romero

romero Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Nämä tällaiset ketjut saavat porukan näkemään punaista lähinnä sen takia, että mainostusyrityksiä joko samasta tai vastaavasta aiheesta sikiää yhtenään ja kun niitä alkaa ilmaantumaan päivittäin sinne sun tänne suosikkifoorumeille homma alkaa tuntumaan varsin vittumaiselta spammaukselta noin kokonaisuutena.

15. revenb

revenb Guest

:) ..samaa mieltä sniperfinin kans.Sorry henkkka elämä on kova :)

EDIT:kirjoitus virheitä :)

Moderaattorin viimeksi muokkaama: 10.05.2005
  16. V-kos

V-kos Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Joo tuntuu kyllä että ei ollut ensi kertaa asialla. Mutta sentään jotakin hyvää kun tajus itse poistaa linkit.

17. pkaksp

pkaksp Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    53
    Pisteet:
    128
    Oli ihan pakko päästä sanomaan että jos välttämättä rahaa haluatte ni [bold]menkään töihin[/bold]... ;)

(ja tää viesti oli sitten suunnattu tuohon juttuun uskoville)

18. henkkka

henkkka Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    No eipä tuo nyt ihan tahallista ollut omasta puolestani.
    Tuo "värväysteksti" on kyseisen firman sivuilta ja siitä tietenkin innostuin. Käsitin tuon olevan hyvä juttu, jonka takia sitä mainostin. Kyllä kaikki verkostomarkkinointiasiat ovat itselleni tuttuja, mutta ei kyllä ole koskaan kiinnostanut, eikä tule kiinnostamaankaan. Tuohon netbuxiin kiinnostuin siksi, että ei mitään tarvinnut maksaa itse.
    Niin ja todellakin nuo nettitienausjutut ovat minulle uutta asiaa, joten siksi mainostukseni. Jos asia olisi tuttua, niin varmasti olisin enemmän puolustuskannalla.
    Hei uskokaa jo, hyvät ihmiset, että näitä tietämättömiä todellakin vielä löytyy!

No hyvä juttu on, että asia on herättänyt keskustelua ja on tullut netistä nyt kahlattua enemmän tietoa tuon tyylisistä nettitienausjutuista.

Näin sitä viisastutaan, KESKUSTELEMALLA, mutta joidenkin kohdalla asiallinen keskustelu on vain aika hankalaa, harmi kyllä...

No, mutta kiitos vaan vielä vastauksista. Ja todellakin, elämä voi olla kovaa :)

Viimeksi muokattu: 10.05.2005

Jaa tämä sivu